8 sierpnia 2025 roku mieszkańcy Białegostoku będą mogli odkryć bogatą ofertę odnowionego salonu Komfort Home, zlokalizowanego przy ulicy Narodowych Sił Zbrojnych 15b. Wielkie otwarcie potrwa do wtorku, 12 sierpnia.
W sklepach Komfort klienci znajdą wszystko, czego potrzeba do kompleksowego wyposażenia i aranżacji swoich wnętrz. Szeroki asortyment obejmuje produkty do łazienek, płytki, kuchnie, podłogi, dywany, drzwi, meble, oświetlenie oraz dekoracje.
Komfort Home stawia także na kompleksową obsługę. Oprócz bogatego asortymentu, salon oferuje profesjonalne doradztwo ekspertów, którzy pomogą w wyborze idealnych rozwiązań. Na miejscu można również skorzystać z usług projektanta wnętrz, który stworzy indywidualny projekt kuchni lub łazienki, dopasowany do potrzeb i preferencji klienta. Marka dba o wygodę swoich klientów, oferując też usługi montażu i dostawy zakupionych produktów.
Atrakcje i promocje z okazji otwarcia
Z okazji ponownego otwarcia salonu w Białymstoku, Komfort przygotował wiele atrakcji. W dniach 8-12 sierpnia na odwiedzających czekają specjalne promocje, w tym rabat -20% na wszystkie nieprzecenione produkty. Dodatkowo, każdego dnia otwarcia, pierwszych 50 klientów, którzy zrobią zakupy za min. 100 zł, otrzyma wyjątkową niespodziankę – koc lub poduszkę za symboliczną złotówkę.
W piątek, 9 sierpnia, odbędzie się losowanie nagród dla osób, które dokonają zakupów za minimum 149 zł i zapiszą się do Klubu Komfort. Co godzinę, od 11:00 do 18:00, będzie można wygrać 1 000 zł do wykorzystania w salonie przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 15b. Pozostali uczestnicy otrzymają vouchery na projekt kuchni lub łazienki o wartości 150 zł – za jedyne 1 złoty.
Plany ekspansji
Marka Komfort rozwija model swojej sieci franczyzowej i planuje kolejne otwarcia m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Do końca bieżącego roku firma planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home.
W ciągu ostatnich lat Komfort przeszedł transformację, ewoluując ze sklepów specjalizujących się w sprzedaży dywanów, wykładzin, podłóg i drzwi, w kompleksowe salony oferujące wykończenie wnętrz – łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, aż po meble do salonu i sypialni. Stawiając na jakość, design oraz profesjonalne usługi, marka zbudowała silną pozycję i zaufanie klientów.
Świętując dekadę sukcesu swojego modelu franczyzy depozytowej, firma nie zwalnia tempa – tylko w tym roku planuje otwarcia nowych salonów m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Przy niemal 160 salonach w całej Polsce Komfort widzi potencjał do dalszego, dynamicznego rozwoju – zarówno poprzez nowe lokalizacje, jak i rozwój istniejących formatów. Do końca bieżącego roku firma planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home, który pozwala zaprezentować cztery kluczowe kategorie produktowe – łazienki, kuchnie, podłogi i meble – w spójnie zaaranżowanej przestrzeni. To podejście umożliwia klientom pełne doświadczenie wnętrzarskie: od inspiracji, przez dobór materiałów, aż po realizację. Równolegle Komfort intensyfikuje rozwój segmentu B2B, budując partnerstwa z deweloperami, architektami i projektantami wnętrz. Oferuje im nie tylko szeroką gamę produktów, ale także narzędzia projektowe, kompleksową logistykę i eksperckie wsparcie merytoryczne.
„Szacujemy, że do 2029 roku aż 129 salonów będzie operować w oparciu o franczyzę, co świadczy o popularności i pokazuje skalę zaufania do tej formy współpracy. Chcemy nadal tworzyć przyjazny i rentowny ekosystem biznesowy, w którym nasi partnerzy rosną razem z nami” – mówi Marcin Nawrocki, Chief Operating Officer (COO) w sieci Sklepów Komfort, który dołączył do zespołu w lutym 2025 roku, wnosząc 20-letnie doświadczenie w branży.
Komfort ma w portfolio ponad 160 sklepów
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym.