Jerónimo Martins inwestuje w modernizację placówek sieci Biedronka

Od 7 sierpnia sklep sieci Biedronka przy ul. Sytej 100 w Warszawie będzie funkcjonował w nowej, jeszcze nowocześniejszej odsłonie. Zmodernizowana placówka zyskała nowoczesny format 4.0 oraz przestronną salę sprzedaży o powierzchni 1000 mkw.

Otwarcie placówki po gruntownej modernizacji to kolejny krok w realizacji założenia, aby zapewniać klientom najwyższy komfort podczas codziennych zakupów, a także dowód na to, że sieć Biedronka od wielu lat jest dobrym sąsiadem dla mieszkańców dzielnicy Wilanów.

W nowoczesnym koncepcie

Zmodernizowana placówka zyskała nowoczesny format 4.0 oraz przestronną salę sprzedaży o powierzchni 1000 mkw. Placówka będzie wyposażona w 9 kas samoobsługowych oraz 4 kasy tradycyjne, co znacząco usprawni proces zakupów. Komfort klientów zwiększą elektroniczne etykiety cenowe, krajalnica do pieczywa oraz lada tradycyjna oferująca szeroki wybór wędlin, ryb i serów na wagę. Ponadto placówka będzie częściowo zasilana zieloną energią słoneczną dzięki zainstalowanym panelom fotowoltaicznym.

Dla zmotoryzowanych przygotowano obszerny parking z 100 miejscami postojowymi, w tym 2 dla osób z niepełnosprawnościami. Ponadto na parkingu będzie również dostępna stacja ładowania dla pojazdów elektrycznych.

Atrakcje na otwarcie

Na dzień otwarcia przygotowano liczne atrakcje. Na odwiedzających będzie czekać pyszna lemoniada, aromatyczna kawa, a także produkty z lady tradycyjnej do degustacji. Najmłodsi będą mogli odwiedzić wyjątkową strefę zabaw, która powstała specjalnie z tej okazji. Na miejscu będzie można również zarejestrować kartę Moja Biedronka lub aplikację.

Z okazji otwarcia przygotowano także specjalne promocje, które obowiązują do 9 sierpnia. Z kartą lub aplikacją Moja Biedronka dostępne będą między innymi: ser salami Światowid w promocji 1+1 gratis w cenie 5,50 zł za opakowanie, banany na wagę tańsze o 71% w cenie 1,99 zł za kilogram, olej rzepakowy Wyborny 3 l tańszy o 36% w cenie 11,99 zł za opakowanie, a także papier toaletowy Queen Komfort, 10 rolek – przy zakupie dwóch opakowań cena wyniesie jedyne 11,99 zł za sztukę.

Wyniki Biedronki w pierwszym półroczu 2025 r.

Biedronka zanotowała w pierwszym półroczu 2025 r. wzrost sprzedaży w euro o 7,1% do 12,4 mld euro, przy wzroście EBITDA o 9% i poprawie marży do 7,7%. W drugim kwartale, przy korzystnym efekcie kalendarzowym związanym z Wielkanocą, sprzedaż w euro wzrosła aż o 10,7%.

„Biedronka, świętująca w tym roku 30-lecie działalności, kontynuuje swoją misję codziennie niskich cen, wzmacniając lojalność klientów i inwestując w rozwój infrastruktury oraz formaty sklepów, które gwarantują sukces sprzedażowy” – podkreślił prezes Pedro Soares dos Santos.

Grupa planuje, że do końca 2025 roku sieć Biedronka powiększy się o 130–150 nowych sklepów netto w sprawdzonych formatach, a modernizację przejdzie około 200 lokalizacji. Przewidziane jest także uruchomienie kolejnego centrum logistycznego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz