Na #scf2025fall Womak Holding pokaże Galerię Nowy Świat jako centrum codzienności i biznesu

W dobie dynamicznie zmieniających się potrzeb zakupowych konsumentów, sukces centrum handlowego nie zależy już wyłącznie od jego wielkości czy liczby marek. Kluczowe znaczenie zyskuje dziś funkcjonalność, dostępność i umiejętność odpowiedzi na codzienne potrzeby Klienta. Galeria Nowy Świat w Rzeszowie to przykład obiektu, który nie tylko rozumie ten trend, ale też skutecznie go wykorzystuje – tworząc spójną, nowoczesną przestrzeń handlowo-usługową doskonałą do realizacji strategii zarówno dużych marek, jak i lokalnych przedsiębiorców.

Podczas targów #scf2025fall Womak Holding zaprezentuje potencjał Galerii Nowy Świat.

Lokalizacja, która pracuje na sukces najemców

Galeria Nowy Świat, zlokalizowana w zachodniej części Rzeszowa przy ulicy Krakowskiej – jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta – wyróżnia się doskonałym skomunikowaniem zarówno dla Klientów zmotoryzowanych, jak i korzystających z transportu publicznego (7 linii autobusowych). Centrum dysponuje niemal 600 zewnętrznymi miejscami parkingowymi w trzech lokalizacjach, z wydzielonymi blisko wejść strefami dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnościami.

Tego typu udogodnienia nie tylko zwiększają komfort codziennych zakupów, ale również realnie przekładają się na wyższy footfall – kluczowy parametr dla każdego najemcy.

Galeria codziennych zakupów – najemcy, którzy przyciągają Klienta

Galeria Nowy Świat to centrum handlowe, które reprezentuje nowe podejście do organizacji przestrzeni publicznej. Centrum odpowiednio dopasowuje mix najemców z myślą o codziennych potrzebach lokalnej społeczności. Wyróżnia się unikalnym na skalę regionu połączeniem różnorodnych funkcjonalności w jednym miejscu. Z tego powodu jest miejscem chętnie wybieranym zarówno przez mieszkańców Rzeszowa i okolicznych miejscowości, jak i przez najemców, którzy chcą prowadzić tutaj swój biznes.

W Galerii Nowy Świat można w łatwy i przyjemny sposób kompleksowo załatwić wszystkie sprawy życia codziennego. Poza szerokim wachlarzem sklepów z branży modowej w Centrum znajdują się operatorzy spożywczy, apteka, biura podróży, Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta, restauracje, przytulne kawiarnie oraz cukiernie, gdzie można spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi lub zorganizować spotkania biznesowe.

Ofertę uzupełniają kluby sportowe, rozbudowana strefa siłowni i aktywności fitness, strefa gamingowa oraz największa kręgielnia na Podkarpaciu Aloha – food, bowling & club. Warto podkreślić, że Galeria Nowy Świat dysponuje największą ofertą zajęć pozalekcyjnych dla dzieci w Rzeszowie – m.in. gra na instrumentach, taniec, akrobatyka, judo, karate, nauka jazdy na rolkach, programowanie, co przekłada się na stały przepływ rodzin z dziećmi.

To właśnie takie formaty, sprawiają, że Galeria staje się dla klienta miejscem codziennej obecności, a nie sporadycznych okazjonalnych wizyt.

Funkcjonalna infrastruktura – przestrzeń, która sprzyja sprzedaży

Na 24 000 mkw. GLA znajduje się blisko 100 lokali, w których obecne są zarówno znane marki sieciowe takie jak H&M, CCC, Sinsay, Action, Tedi, Monnari, Maxi Zoo, Rossmann, Hebe, Jysk czy Media Expert. oraz mniejsi lokalni najemcy.

Elastyczny układ przestrzenny umożliwia dopasowanie powierzchni najmu do indywidualnych potrzeb najemców – zarówno pod kątem wielkości, jak i funkcjonalności. Przykładem są powierzchnie pod koncepty pop-up store, czy dedykowane usługom beauty i wellness.

Wysokie zainteresowanie najemców Galerią Nowy Świat potwierdza jej atrakcyjność jako przestrzeni handlowo-usługowej. Obiekt funkcjonuje w formule mixed-use, która jest odpowiedzią na wyzwania i oczekiwania stawiane zarówno przez klientów jak i współcześnie działający biznes. Centrum handlowe osiągnęło pełną komercjalizację, a jego potencjał sprawia, że kolejne marki są gotowe podpisywać umowy najmu nawet z paroletnim wyprzedzeniem, oczekując na dostępność powierzchni. To unikalna sytuacja, która świadczy o stabilnej pozycji Galerii na rynku.

Wydarzenia, technologia i lojalność – wartość dodana dla najemcy

Galeria nie ogranicza się jedynie do wynajmu powierzchni – staje się partnerem w biznesie. Przestrzeń eventowa na poziomie 0 to aktywne miejsce wydarzeń lokalnych – koncertów, występów szkół i klubów, a także działań promocyjnych organizowanych przez samych najemców. Galeria zapewnia profesjonalne zaplecze techniczne (nagłośnienie, oświetlenie, wsparcie realizacyjne), co minimalizuje koszty produkcji i pozwala najemcom na częstsze, bardziej angażujące działania marketingowe nawet przy niewielkich budżetach na takie akcje i bez udziału zewnętrznych agencji eventowych

W dobie cyfryzacji centra handlowe nie mogą ograniczać się jedynie do tradycyjnej działalności. Kluczem do sukcesu jest zintegrowanie działań online i offline, personalizacja oferty oraz rozwój innowacyjnych programów lojalnościowych. Dzięki temu można nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zbudować trwałe relacje i zwiększyć ich zaangażowanie, co w dłuższej perspektywie przekłada się na wzrost obrotów i pozycji na rynku.

W Galerii Nowy Świat od 2025 roku działa system lojalnościowy, który umożliwia Klientom zbieranie punktów za zakupy i wymianę ich na prezenty oraz kupony rabatowe.

Wsparcie marketingowe i działania prosprzedażowe

Marketing Galerii Nowy Świat stawia na działania aktywizujące sprzedaż: organizowane akcje promocyjne „Złote Wtorki” i „Złote Czwartki” to realne wsparcie sprzedaży i okazje dla Klientów. W czasie trwania imprez sklepy osiągają rekordową sprzedaż co przekłada się na wartość koszyka. Najemcy mogą również liczyć na obecność w kanałach social media Galerii, aktywne prowadzenie profilu, dedykowane posty, kampanie targetowane, jak i wsparcie w wydarzeniach tematycznych.

Womak Holding,Nowy Świat

Przyszłość retailu zaczyna się tu

W czasach, gdy galerie handlowe stają przed wyzwaniami redefinicji swojej roli w mieście, Galeria Nowy Świat wpisuje się w nowoczesny model centrum „kompatybilnego z codziennością”. To nie tylko obiekt handlowy – to społeczny hub łączący zakupy, usługi, rozrywkę edukację i kulturę.

Centrum oferuje najwyższy standard funkcjonalny, realne wsparcie marketingowe, elastyczne formaty najmu, stale rosnący footfall. Dla przyszłych najemców oznacza to jedno – solidny fundament pod rozwój sprzedaży i budowę rozpoznawalnej marki.

Inspiracją dla Galerii są również dobre praktyki z innych realizacji – jak np. Centrum Handlowe Swoja Olimpia we Wrocławiu (również zarządzane przez Womak Holding), które otrzymało w 2024 oku prestiżowe wyróżnienie „Piękny Wrocław” – zarówno w kategorii funkcjonalności, jak i estetyki.

Za sukcesem Galerii Nowy Świat stoi Womak Holding – doświadczony gracz w segmencie nieruchomości komercyjnych, którego portfolio obejmuje dziewięć obiektów handlowych w Polsce. Firma stawia na lokalność, nowoczesność i trwałe relacje z najemcami. Jej rzeszowska inwestycja to potwierdzenie, że dobrze zaprojektowane centrum handlowe może być bliskie codzienności, a jednocześnie strategiczne w perspektywie biznesowej.

Womak zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska podczas targów SCF Fall 2025, gdzie zaprezentuje
potencjał Galerii Nowy Świat, bieżące możliwości komercjalizacji oraz plany rozwoju na rynku
nieruchomości handlowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz