W dobie dynamicznie zmieniających się potrzeb zakupowych konsumentów, sukces centrum handlowego nie zależy już wyłącznie od jego wielkości czy liczby marek. Kluczowe znaczenie zyskuje dziś funkcjonalność, dostępność i umiejętność odpowiedzi na codzienne potrzeby Klienta. Galeria Nowy Świat w Rzeszowie to przykład obiektu, który nie tylko rozumie ten trend, ale też skutecznie go wykorzystuje – tworząc spójną, nowoczesną przestrzeń handlowo-usługową doskonałą do realizacji strategii zarówno dużych marek, jak i lokalnych przedsiębiorców.
Podczas targów #scf2025fall Womak Holding zaprezentuje potencjał Galerii Nowy Świat.
Lokalizacja, która pracuje na sukces najemców
Galeria Nowy Świat, zlokalizowana w zachodniej części Rzeszowa przy ulicy Krakowskiej – jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta – wyróżnia się doskonałym skomunikowaniem zarówno dla Klientów zmotoryzowanych, jak i korzystających z transportu publicznego (7 linii autobusowych). Centrum dysponuje niemal 600 zewnętrznymi miejscami parkingowymi w trzech lokalizacjach, z wydzielonymi blisko wejść strefami dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnościami.
Tego typu udogodnienia nie tylko zwiększają komfort codziennych zakupów, ale również realnie przekładają się na wyższy footfall – kluczowy parametr dla każdego najemcy.
Galeria codziennych zakupów – najemcy, którzy przyciągają Klienta
Galeria Nowy Świat to centrum handlowe, które reprezentuje nowe podejście do organizacji przestrzeni publicznej. Centrum odpowiednio dopasowuje mix najemców z myślą o codziennych potrzebach lokalnej społeczności. Wyróżnia się unikalnym na skalę regionu połączeniem różnorodnych funkcjonalności w jednym miejscu. Z tego powodu jest miejscem chętnie wybieranym zarówno przez mieszkańców Rzeszowa i okolicznych miejscowości, jak i przez najemców, którzy chcą prowadzić tutaj swój biznes.
W Galerii Nowy Świat można w łatwy i przyjemny sposób kompleksowo załatwić wszystkie sprawy życia codziennego. Poza szerokim wachlarzem sklepów z branży modowej w Centrum znajdują się operatorzy spożywczy, apteka, biura podróży, Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta, restauracje, przytulne kawiarnie oraz cukiernie, gdzie można spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi lub zorganizować spotkania biznesowe.
Ofertę uzupełniają kluby sportowe, rozbudowana strefa siłowni i aktywności fitness, strefa gamingowa oraz największa kręgielnia na Podkarpaciu Aloha – food, bowling & club. Warto podkreślić, że Galeria Nowy Świat dysponuje największą ofertą zajęć pozalekcyjnych dla dzieci w Rzeszowie – m.in. gra na instrumentach, taniec, akrobatyka, judo, karate, nauka jazdy na rolkach, programowanie, co przekłada się na stały przepływ rodzin z dziećmi.
To właśnie takie formaty, sprawiają, że Galeria staje się dla klienta miejscem codziennej obecności, a nie sporadycznych okazjonalnych wizyt.
Funkcjonalna infrastruktura – przestrzeń, która sprzyja sprzedaży
Na 24 000 mkw. GLA znajduje się blisko 100 lokali, w których obecne są zarówno znane marki sieciowe takie jak H&M, CCC, Sinsay, Action, Tedi, Monnari, Maxi Zoo, Rossmann, Hebe, Jysk czy Media Expert. oraz mniejsi lokalni najemcy.
Elastyczny układ przestrzenny umożliwia dopasowanie powierzchni najmu do indywidualnych potrzeb najemców – zarówno pod kątem wielkości, jak i funkcjonalności. Przykładem są powierzchnie pod koncepty pop-up store, czy dedykowane usługom beauty i wellness.
Wysokie zainteresowanie najemców Galerią Nowy Świat potwierdza jej atrakcyjność jako przestrzeni handlowo-usługowej. Obiekt funkcjonuje w formule mixed-use, która jest odpowiedzią na wyzwania i oczekiwania stawiane zarówno przez klientów jak i współcześnie działający biznes. Centrum handlowe osiągnęło pełną komercjalizację, a jego potencjał sprawia, że kolejne marki są gotowe podpisywać umowy najmu nawet z paroletnim wyprzedzeniem, oczekując na dostępność powierzchni. To unikalna sytuacja, która świadczy o stabilnej pozycji Galerii na rynku.
Wydarzenia, technologia i lojalność – wartość dodana dla najemcy
Galeria nie ogranicza się jedynie do wynajmu powierzchni – staje się partnerem w biznesie. Przestrzeń eventowa na poziomie 0 to aktywne miejsce wydarzeń lokalnych – koncertów, występów szkół i klubów, a także działań promocyjnych organizowanych przez samych najemców. Galeria zapewnia profesjonalne zaplecze techniczne (nagłośnienie, oświetlenie, wsparcie realizacyjne), co minimalizuje koszty produkcji i pozwala najemcom na częstsze, bardziej angażujące działania marketingowe nawet przy niewielkich budżetach na takie akcje i bez udziału zewnętrznych agencji eventowych
W dobie cyfryzacji centra handlowe nie mogą ograniczać się jedynie do tradycyjnej działalności. Kluczem do sukcesu jest zintegrowanie działań online i offline, personalizacja oferty oraz rozwój innowacyjnych programów lojalnościowych. Dzięki temu można nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zbudować trwałe relacje i zwiększyć ich zaangażowanie, co w dłuższej perspektywie przekłada się na wzrost obrotów i pozycji na rynku.
W Galerii Nowy Świat od 2025 roku działa system lojalnościowy, który umożliwia Klientom zbieranie punktów za zakupy i wymianę ich na prezenty oraz kupony rabatowe.
Wsparcie marketingowe i działania prosprzedażowe
Marketing Galerii Nowy Świat stawia na działania aktywizujące sprzedaż: organizowane akcje promocyjne „Złote Wtorki” i „Złote Czwartki” to realne wsparcie sprzedaży i okazje dla Klientów. W czasie trwania imprez sklepy osiągają rekordową sprzedaż co przekłada się na wartość koszyka. Najemcy mogą również liczyć na obecność w kanałach social media Galerii, aktywne prowadzenie profilu, dedykowane posty, kampanie targetowane, jak i wsparcie w wydarzeniach tematycznych.
Przyszłość retailu zaczyna się tu
W czasach, gdy galerie handlowe stają przed wyzwaniami redefinicji swojej roli w mieście, Galeria Nowy Świat wpisuje się w nowoczesny model centrum „kompatybilnego z codziennością”. To nie tylko obiekt handlowy – to społeczny hub łączący zakupy, usługi, rozrywkę edukację i kulturę.
Centrum oferuje najwyższy standard funkcjonalny, realne wsparcie marketingowe, elastyczne formaty najmu, stale rosnący footfall. Dla przyszłych najemców oznacza to jedno – solidny fundament pod rozwój sprzedaży i budowę rozpoznawalnej marki.
Inspiracją dla Galerii są również dobre praktyki z innych realizacji – jak np. Centrum Handlowe Swoja Olimpia we Wrocławiu (również zarządzane przez Womak Holding), które otrzymało w 2024 oku prestiżowe wyróżnienie „Piękny Wrocław” – zarówno w kategorii funkcjonalności, jak i estetyki.
Za sukcesem Galerii Nowy Świat stoi Womak Holding – doświadczony gracz w segmencie nieruchomości komercyjnych, którego portfolio obejmuje dziewięć obiektów handlowych w Polsce. Firma stawia na lokalność, nowoczesność i trwałe relacje z najemcami. Jej rzeszowska inwestycja to potwierdzenie, że dobrze zaprojektowane centrum handlowe może być bliskie codzienności, a jednocześnie strategiczne w perspektywie biznesowej.
Womak zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska podczas targów SCF Fall 2025, gdzie zaprezentuje
potencjał Galerii Nowy Świat, bieżące możliwości komercjalizacji oraz plany rozwoju na rynku
nieruchomości handlowych.