komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Żabka rozwija aplikację Żabka Jush

Od 4 sierpnia mieszkańcy Wrocławia mogą korzystać z usług oferowanych w aplikacji Żabka Jush – nowoczesnej platformy zakupowej łączącej szybkie zakupy „na już” z dużymi, kompleksowymi dostawami produktów do domu. Marka, należąca do Lite e-Commerce z Grupy Żabka, wchodzi na nowy rynek, oferując wygodę, jakość i innowację w e-grocery.
Żabka Jush to nowoczesna aplikacja zakupowa, która łączy dwa komplementarne modele dostawy: Jush oraz delio supermarket online. Dzięki niej użytkownicy mogą wygodnie zamawiać produkty w tym świeże warzywa, owoce, pieczywo, mięso oraz nabiał. Usługa Jush to idealne rozwiązanie, gdy potrzebne są szybkie zakupy z dostawą nawet w 15 minut. Z kolei delio supermarket online sprawdzi się przy większych zamówieniach – oferuje szeroki i różnorodny asortyment spożywczy i niespożywczy, trzykrotnie większy niż w popularnych dyskontach. Zamówienia dostarczane są jeszcze tego samego dnia, nawet w ciągu jednej godziny, prosto pod drzwi klienta.
„W 2024 roku Lite e-commerce, do których należą marki Jush i delio, zanotował wzrost sprzedaży o ponad 60% oraz umocnił pozycję lidera segmentu q-commerce. Regularnie otrzymywaliśmy pytania zarówno od mediów, jak i naszych klientów – kiedy pojawimy się w kolejnym mieście. Wejście do Wrocławia to dla nas naturalny krok w rozwoju, ale przede wszystkim odpowiedź na realne potrzeby lokalnych społeczności” – mówi Magdalena Marzec, szefowa marketingu w Lite e-Commerce.
„Wybór nie był przypadkowy – przeprowadziliśmy analizy rynków w polskich miastach, które pokazały nam, że Wrocław to nowoczesne, dynamicznie rozwijające się miasto, którego mieszkańcy oczekują wygodnych i elastycznych rozwiązań na co dzień. Żabka Jush idealnie wpisuje się w ten styl życia. Oferujemy szybkość, jakość, szeroki wybór asortymentu i intuicyjną obsługę, która sprawia, że zakupy są prostsze niż kiedykolwiek wcześniej” – dodaje.
Wrocław to trzecie miasto w Polsce, w którym Lite e-Commerce udostępnia pełną wersję aplikacji Żabka Jush łączącej usługę Jush oraz delio supermarket online. Zamówienia będą realizowane siedem dni w tygodniu, w godzinach 7:00-22:00. Marka planuje szereg działań związanych z debiutem na nowym rynku. Konsumenci mogą spodziewać się atrakcyjnych promocji, współprac z lokalnymi partnerami, obecności podczas wydarzeń miejskich oraz innych form aktywacji. Wszystko po to, aby Żabka Jush na stałe wpisała się w rytm codziennego życia wrocławian.
W portfolio Grupy Żabka jest blisko 11 800 sklepów
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą na koniec czerwca 2025 r. blisko 11 800 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową.
Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta. Platforma Dietly to z kolei wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje zaś za pośrednictwem marek Jush! i Delio. W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo.
Od października 2024 r. akcje spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter