Dołącz do 1600 uczestników
SCF 2025 Fall!

Jiří Petrovič na czele zespołu Rex Concepts na #scf2025fall

Na targach #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja Rex Concepts. Przewodniczyć jej będą Jiří Petrovič, Chief Development Office oraz Michał Różycki, Head of Expansion.

Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

„Shopping Center Forum jest na stałe wpisane do kalendarza Rex Concepts, i umożliwia wsparcie naszego konsekwentnego, szybkiego rozwoju Popeyes i Burger King w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z naszymi partnerami biznesowymi, aby zidentyfikować nowe możliwości współpracy” – mówi Jiří Petrovič, Chief Development Officer, Rex Concepts CEE.

Na targach obecni będą przedstawiciele Rex Concepts:

  • Jiří Petrovič, Chief Development Officer, Rex Concepts CEE
  • Michał Różycki, Head of Expansion, Rex Concepts CEE
  • Kamil Lewandowski, Head of Asset Management, Rex Concepts CEE
  • Paweł Świeży, Real Estate Manager, Rex Concepts CEE
  • Michał Stępniak, Real Estate Manager, Rex Concepts CEE
  • Magdalena Wieja, Real Estate Manager, Rex Concepts CEE.

Rex Concepts to spółka odpowiedzialna za rozwój marek Popeyes i Burger King w Europie Środkowo-Wschodniej. Rex Concepts to firma z branży QSR, którą w 2022 roku założyli Olgierd Danielewicz oraz Peter Kaineder, którzy swoje doświadczenie budowali pracując m.in. z takimi markami jak KFC, Burger King i Glovo. Celem ich inicjatywy było stworzenie platformy restauracji szybkiej obsługi w Europie bazującej na wiodących markach w swojej klasie. W Polsce firma zadebiutowała z 20 restauracjami Burger King, a pierwszym uruchomionym lokalem w naszym kraju była restauracja Burger King w Słupsku. Z kolei pierwszy polski Popeyes powstał we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim w lipcu 2023 roku.

Obecnie, firma bazuje na umowach masterfranczyzy w Polsce, Czechach oraz Rumunii dla dwóch globalnych brandów: Burger Kinga oraz Popeyes i buduje najszybciej rozwijającą się, skupioną na doświadczeniu gości platformę doskonałych, wyróżniających się i wysoce dochodowych marek QSR w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jak zapowiadał Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts CEE do końca 2031 roku planuje łącznie osiągnąć 700 restauracji własnych, a w planach jest także poszerzenie działalności na innych rynkach europejskich.

„Systematycznie podkręcamy tempo rozwoju Popeyes w Polsce. Tylko do końca roku chcemy otworzyć 23 restauracje, zarówno w miastach, gdzie już jesteśmy obecni np. w Warszawie, jak i w zupełnie nowych lokalizacjach jak w Białymstoku czy Olsztynie. O ile początkowo zależało nam na wprowadzeniu marki do największych metropolii, teraz idziemy krok dalej i stawiamy także na rozwój w średnich i mniejszych miastach.

Otwieramy się zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalach typu drive-thru. W ubiegłym roku powstały dwie wolnostojące restauracje Popeyes w Szczecinie i Mogilanach pod Krakowem, z kolei w tym roku otworzyliśmy kolejną w Oleśnicy koło Wrocławia. Mogę zdradzić, że na ten rok planujemy otwarcie jeszcze kilku restauracji w tym formacie” – mówił Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts CEE.

Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej paniercePolska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, dostosowując swoje koncepty do różnych potrzeb klientów – od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, po nowoczesne Drive Thru. Marka od startu w naszym kraju, w 2023 roku, zdążyła już zdobyć rzesze fanów, a każde otwarcie przyciąga długie kolejki.

Założony w 1954 roku Burger King jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.

Coraz dłuższa lista uczestników

W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.

Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.

Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.

Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.

Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.

24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.

Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.

#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.

Avy wziąć udział w  #scf2025fall kliknij TUTAJ

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz