Mocny zespół działu ekspansji PEPCO na jesiennych targach #scf2025fall

Na jesiennej edycji targów #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli działu ekspansji firmy PEPCO Poland. Przewodniczyć im będzie Bożena Pekowska, Head of Expansion oraz Piotr Bakiera, Expansion Director. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Na targach SCF obecni będą następujący przedstawiciele firmy Pepco:

  • Bożena Pekowska, Head of Expansion,
  • Piotr Bakiera, Expansion Director,
  • Damian Pekowski, Expansion Manager
  • Marcin Wilczak, Expansion Manager – Team Leader,
  • Marek Wieczorkowski, Expansion Manager.

W III kw. nowa Grupa Pepco osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 1,1 mld euro, przy wzroście przychodów o 7,7% wobec zeszłego roku (przy stałym kursie walutowym). 45 otwarć netto sklepów Pepco i Dealz w III kw. r. obr. 2025 odzwierciedlało w dużej mierze otwarcia Pepco w Europie Środkowej i Wschodniej. Łącznie Nowa Grupa Pepco na koniec III kw. miała 4 276 sklepów.

Grupa Pepco kontynuuje ekspansję. Celem grupy na 2025 r. jest otwarcie ok. 250 nowych sklepów, przy czym otwarcia nowych sklepów dotyczyć będą głównie marki Pepco. Będą one otwierane przede wszystkim w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

W pierwszym półroczu grupa otworzyła 101 nowych sklepów netto, co przekłada się na 5.049 działających sklepów.

Jak powiedział w wywiadzie dla PAP Biznes Stephan Borchert, prezes grupy Pepco. ” Planujemy otwierać co najmniej 250 sklepów rocznie. (…) Nie wiem, czy liczba otwarć wyniesie 300, mamy teraz bardziej rygorystyczną politykę alokacji kapitału i chcemy mieć pewność, że sklepy osiągną oczekiwany zwrot”.

Coraz dłuższa lista Wystawców

W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.

Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.

Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, AM AM Kebab, Mistrz Piekarz, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.

Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.

Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.

24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.

Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.

#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.

Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz