Grupa Dino ma już 2835 marketów na polskim rynku

W I półroczu 2025 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 16,0 mld zł i były o 14,8% wyższe niż w I pół. 2024 r. Na koniec czerwca 2025 r. sieć posiadała 2835 sklepów, o 331 więcej niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy przekroczyły 1 mld zł. Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 53,5 tys. pracowników.

W I półroczu sieć Dino uruchomiła 147 nowych marketów. Na koniec czerwca 2025 r. w Polsce funkcjonowało 2835 sklepów z wyróżniającym się czerwonym logiem Dino, które dzięki jednolitemu formatowi i dogodnym lokalizacjom ułatwiają konsumentom realizację zakupów spożywczych i produktów podstawowej potrzeby.

Wzrost powierzchni sprzedaży

Na koniec czerwca 2025 r. łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1,1 mln metrów kwadratowych i była o 13,5% większa niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci i zaplecza logistycznego, przekroczyły w I pół. 2025 r. 1 mld zł i były o 41% wyższe niż przed rokiem. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat wyniosła blisko 7,2 mld zł.

Wyniki finansowe na fali wzrostu

Przychody ze sprzedaży w I pół. 2025 r. wyniosły 16,0 mld zł i były o 14,8% wyższe niż rok wcześniej. 41,4% przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego przez zakłady mięsne Agro-Rydzyna. Produkty świeże są dostarczane do sklepów Dino każdego dnia o poranku.

Dynamika sprzedaży w sklepach, które istnieją od co najmniej roku (like-for-like; LfL) osiągnęła w I pół. 2025 r. poziom 4,8%. W samym II kwartale, dzięki zwiększonej aktywności konsumentów przed Świętami Wielkanocnymi, wzrosła natomiast do 8,8%.

W zgodzie z ESG

Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec czerwca 2025 r. posiadało je 2679 sklepów, co stanowiło 94% całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w pięciu centrach dystrybucyjnych Grupy. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła 109 MW. Dino Polska uzyskała w I pół. 2025 r. 56 GWh energii ze słońca, o 24% więcej niż w analogicznym okresie 2024 r.

Dino zarządza 2746. sklepami

Dino to ogólnopolska sieć w segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Na koniec 2024 roku sieć Dino liczyła 2746 sklepów. W 2024 roku otworzyła 283 nowe sklepy. Na koniec czerwca 2025 r. sieć posiadała 2835 sklepów. W I półroczu sieć Dino uruchomiła 147 nowych marketów.

Powierzchnia sprzedaży sklepów sieci Dino wyniosła 1,1 mln metrów kwadratowych i była o 13,5% większa niż rok wcześniej.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz