komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Strategiczna rozbudowa tenant-mixu w CH Tulipan: Sinsay wzmacnia ofertę modową Centrum

Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi rozwija ofertę modową, wzmacniając tenant-mix o marki z segmentu lifestyle. Pod koniec lipca do grona najemców dołączył Sinsay – dynamicznie rozwijający się brand z portfolio LPP. Nowy salon o powierzchni 500 mkw. został zlokalizowany w centralnej części obiektu, w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Monnari i CCC.
W Sinsay w CH Tulipan klient znajdzie pełną ofertę brandu – odzież damską, męską i dziecięcą, kolekcję home oraz akcesoria. Dzięki atrakcyjnemu formatowi, szerokiemu asortymentowi oraz dynamicznej rotacji kolekcji, marka skutecznie przyciąga zróżnicowaną grupę odbiorców. Znaczącą część klientów stanowią przedstawiciele generacji Z, poszukujący mody i produktów lifestyle’owych w przystępnych cenach.
„Rozszerzenie oferty o markę Sinsay to ważny etap realizacji naszej strategii leasingowej, która zakłada dopasowanie mixu najemców do lokalnej demografii i stylu życia klientów” – komentuje Katarzyna Woźniak, dyrektor Centrum Handlowego Tulipan.
„Stawiamy na marki, które są silne w swojej kategorii, ale jednocześnie dobrze rezonują z młodszymi grupami odbiorców. Dla nas to inwestycja nie tylko w footfall, ale też w przyszłość Centrum” – dodaje.
CH Tulipan konsekwentnie dostosowuje swoją ofertę do zmieniających się oczekiwań klientów, umacniając pozycję jako sąsiedzkie centrum handlowe o silnej ofercie codziennych zakupów. W 2024 roku do grona najemców dołączyła marka NKD – debiutujący w regionie niemiecki operator z segmentu odzieży i artykułów dla domu.
Natomiast w 2025 roku Centrum wzbogaciło również swoją ofertę o salon polskiej marki Paryżanka, specjalizującej się w modzie włoskiej. Nowe otwarcia pozwoliły na zbudowanie kompleksowej oferty modowej, odpowiadającej na potrzeby klientów w różnym wieku, stylu życia i wrażliwości cenowej. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku centrów handlowych drugiej i trzeciej generacji, CH Tulipan koncentruje się na podnoszeniu wartości komercyjnej obiektu poprzez zwiększanie komplementarności oferty, rozwój lokalnych inicjatyw oraz konsekwentne działania marketingowe i relacyjne. Inwestycje w jakość tenant-mixu, odpowiadającego na zmiany demograficzne i nowe potrzeby konsumenckie, stanowią fundament strategii rozwoju Centrum w nadchodzących latach.
Jedno z pierwszych centrów handlowych w Łodzi
Centrum Handlowe Tulipan to jedno z pierwszych centrów handlowych w Łodzi, zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie dzielnicy Widzew. Oferta Centrum obejmuje hipermarket Auchan, sklepy wnętrzarskie i meblowe takie jak Abra, Jysk i Komfort oraz sklepy znanych marek, m.in.: RTV Euro AGD, Rossmann, HEBE, Dealz, Vision Express, Sinsay, Monnari, Quiosque, Triumph, Maxi Zoo, KiK, Szachownica, CCC, Pepco, oraz restauracje McDonald`s, Arianos Döner Kebab, A-Dong i Wasabi Sushi.
Centrum Handlowe Tulipan jest własnością Pradera Open Ended Retail Fund – należącego do Pradery wiodącego na rynku specjalistycznego funduszu zarządzającego aktywami centrów handlowych i parków handlowych w całej Europie, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie. Pradera została założona w 2000 r. i posiada portfel o wartości 3,4 mld euro w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i od niedawna w Abu Zabi, o łącznej powierzchni 1,6 mln metrów kwadratowych GLA i ponad 2 500 sklepów. Drugim właścicielem Centrum Handlowego Tulipan jest czeska spółka Star Capital Finance – ekspert w zakresie finansowania przedsiębiorstw i doradztwa na rynku nieruchomości zarządzająca portfolio 12 obiektów o wartości 655 mln EUR.
Pod zarządem APSYS
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach w Polsce.