komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
NEINVER: największy w Europie sklep Lee Cooper otwarty w warszawskim FACTORY Annopol
Kultowa marka odzieży dżinsowej Lee Cooper znacząco rozszerzyła swoją obecność w FACTORY Annopol, podwajając powierzchnię sklepu ze 170 mkw. do 340 mkw., co czyni go największym sklepem tej marki w Europie. FACTORY Annopol, należące do sieci centrów outletowych NEINVER w Polsce, stale umacnia swoją pozycję kluczowego miejsca sprzedaży detalicznej w Warszawie i w całym kraju.
Neinver jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
„Dzięki bliskiej współpracy z czołowymi partnerami rynku retailu, wspieramy ich rozwój, wspólnie osiągając sukcesy. Decyzja Lee Cooper o rozbudowie i otwarciu największego sklepu marki w Europie właśnie w FACTORY Annopol świadczy o mocnych wynikach naszych centrów i znaczącej wartości modelu outletowego. To wzmocnienie wiodącej na runku oferty zakupowej dla klientów detalicznych pokazuje, jak nasi partnerzy biznesowi rozwijają się wspólnie z nami, stając się ambasadorami tego kanału sprzedaży” – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing NEINVER w Polsce i Włoszech.
Lee Cooper to powstała w Londynie, najstarsza europejska marka ubrań dżinsowych, która przez dziesiątki lat podbija rynki całego świata. Doskonale identyfikowana przez polskich konsumentów, jest od wielu lat obecna we wszystkich centrach outletowych FACTORY. W warszawskim FACTORY Annopol właśnie dwukrotnie zwiększyła powierzchnię z 170 mkw. do 340 mkw.
„Decyzja o otwarciu największego sklepu Lee Cooper w Europie w FACTORY Annopol wynika z naszej wieloletniej obecności i bardzo pozytywnych doświadczeń w tym centrum. Jesteśmy tu od kilku lat i z dumą obserwujemy, jak wielu klientów darzy naszą markę zaufaniem i regularnie wraca po kolejne produkty. To właśnie dzięki naszym klientom zdecydowaliśmy się na ten ważny krok. Cenimy ich lojalność i uważnie wsłuchujemy się w ich potrzeby” – mówi Edyta Woźniczko, Dyrektor Marketingu Lee Cooper w Polsce.
Zrównoważony i brytyjski największy wybór dżinsów w Europie
Lee Cooper stawia na najlepsze materiały i zrównoważoną produkcję. Wiele produktów marki powstaje z tkanin odzyskiwanych z recyklingu lub produkowanych w duchu eco-friendly. Sklep w FACTORY Annopol jest wyjątkowym miejscem na mapie europejskiego retailu, prezentując pełną ofertę marki, zarówno klasyczne bestsellery, jak i najnowsze kolekcje w duchu aktualnych trendów. To szeroki wybór jeansów w wielu fasonach, kolorach i wykończeniach, ale także wysokiej jakości koszule, swetry z wełny organicznej i kaszmiru, kurtki, okrycia wierzchnie oraz akcesoria.
Nowy sklep Lee Cooper w FACTORY Annopol został zaprojektowany w oparciu o najnowszy koncept marki, który silnie nawiązuje do jej brytyjskiego dziedzictwa.
W przestrzeni dominują ikoniczne symbole Wielkiej Brytanii oraz typowa dla Londynu kolorystyka i detal. Całość została zestawiona z jasną podłogą, drewnianymi akcentami oraz industrialnymi elementami, tworząc przestrzeń nowoczesną, ciepłą i autentyczną. Układ sklepu jest czytelny i intuicyjny – ułatwia klientom swobodne poruszanie się i odkrywanie pełnej oferty marki.
FACTORY Annopol: Kluczowe miejsce warszawskiego rynku handlu
FACTORY Annopol to odwiedzane przez miliony klientów centrum outletowe, zlokalizowane w prawobrzeżnej części Warszawy. Wraz z FACTORY Ursus, drugim centrum tego formatu, prowadzonym przez NEINVER w stolicy, stanowi wiodący punkt outletowej oferty miasta. Ekspansja Lee Cooper doskonale wpisuje się w mocną ofertę działających tam od lat sklepów światowych marek ubrań dżinsowych, obok m.in. Levi’s, Lee, Wrangler, Pepe Jeans, Big Star, Cross Jeans, Mustang Jeans czy JACK&JONES. Poziom najmu w centrum wynosi obecnie 98 procent.
W ostatnich tygodniach warszawski outlet znacząco zwiększył ofertę o amerykańskich gigantów rynku obuwia, wraz z nowym sklepem Skechers oraz powiększonym New Balance. W całej sieci FACTORY na zwiększenie powierzchni sprzedaży w ostatnim czasie zdecydowały się m.in. amerykański Skechers, brytyjski Pepe Jeans czy polski Ochnik w FACTORY Ursus, a także włoskie marki bieliźniarskie Calzedonia, Intimissimi i Tezenis oraz amerykański Levi’s w FACTORY Poznań.
NEINVER ma w portfelu 17 centrów outletowych i 4 parki handlowe
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY.
Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie. To najwyżej oceniane przez klientów centra outletowe w Polsce z ofertą kilkuset marek światowych i polskich, premium i mid-mass market, w cenach stale obniżonych od 30% do 70%. (Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2025).