komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
NEINVER: FACTORY Ursus wzmacnia ofertę gastronomiczną

FACTORY Ursus rozszerzyło ofertę gastronomiczną o Costa Coffee i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni. Te dwie marki cieszące się uznaniem na polskim rynku, przywitały pierwszych klientów latem tego roku, wzbogacając doświadczenia klientów czołowego, warszawskiego centrum outletowego.
Neinver jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
„Doświadczenia NEINVER zarówno w obiektach w Polsce jak również w innych krajach europejskich pokazują, że klienci w zdecydowanej większości przyjeżdżają na zakupy w towarzystwie partnerów, rodziny czy przyjaciół. Rozbudowa oferty gastronomicznej nie tylko uzupełnia ich potrzeby zakupowe, ale również odpowiada na ich potrzeby społeczne. Z punktu widzenia biznesowego kawiarnie i restauracje są bardzo istotne w strukturze najemców – przyczyniają się do wydłużenia czasu pobytu w centrum outletowym, zwiększają aktywność zakupową, a ponadto miejsca te same w sobie stają się coraz bardziej atrakcyjne” – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing NEINVER w Polsce i Włoszech.
„Pojawienie się tak rozpoznawalnych marek, jak Costa Coffee i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, odzwierciedla zaufanie, jakim nasi partnerzy darzą FACTORY Ursus i potwierdza jego pozycję lidera wśród outletów” – dodaje Andrea Aburra.
Nowi najemcy wzbogacają dotychczasową ofertę gastronomiczną FACTORY Ursus, dołączając do kawiarni So Coffee, pizzerii Love it i restauracji Sphinx. Ich wejście do FACTORY Ursus odzwierciedla wyraźny trend: udział sektora gastronomii w całkowitej wartości sprzedaży marek w centrach NEINVER w Polsce konsekwentnie rośnie z roku na rok, co potwierdza strategiczne znaczenie tej kategorii w modelu outletowym.
Nowi najemcy odzwierciedlają zaufanie marek do FACTORY Ursus
Costa Coffee to brytyjska marka kawiarni, stanowiąca drugą co do wielkości sieć tego segmentu na świecie. Jest również bardzo popularna i dobrze znana klientom w Polsce. To miejsce oferujące zarówno słodkie menu jak i wytrawne przekąski, które łączy szeroki wybór kaw, herbat i soków.
„Decyzja o otwarciu kawiarni Costa Coffee w FACTORY Ursus wynika z obserwowanego potencjału tego centrum, zarówno pod kątem lokalizacji, jak i stale rosnącego ruchu klientów. Centra outletowe, takie jak FACTORY, przyciągają szerokie grono odwiedzających, którzy spędzają w nich więcej czasu niż w klasycznych centrach handlowych. Chcemy być blisko naszych gości, niezależnie od tego, czy przychodzą do outletu na szybkie zakupy, czy spędzają tu czas z rodziną. Liczymy, że Costa Coffee stanie się ich naturalnym wyborem na małą przerwę, spotkanie z bliskimi, czy po prostu chwilę wytchnienia” – mówi Marta Stawiszyńska, Dyrektorka Brandów Licencyjnych w Lagardere Travel Retail Polska (Costa Coffee).
Nowa kawiarnia Costa Coffee w FACTORY Ursus została zaprojektowana zgodnie z najnowszym konceptem marki. Łączy elementy charakterystyczne dla przytulnych wnętrz, z nowoczesnym designem, tworząc przestrzeń idealną zarówno do krótkiego odpoczynku, jak i dłuższych spotkań.
Polska firma Enata Bread wprowadziła do outletu swoje dwie marki. To miejsce, łączące kawiarnię i piekarnię, znane dobrze klientom w Polsce jako Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, uzupełnione przez koncept debiutujący na rynku właśnie w FACTORY Ursus pod nazwą Szałata i Szok, z zielonym i owocowym menu dla osób ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi. „Istnieją lokalizacje, w których po prostu – z biznesowego punktu widzenia – trzeba być. Taką jest właśnie FACTORY Ursus. Uznaliśmy, że FACTORY Ursus doskonale nadaje się, z jednej strony na rozwój znanej i lubianej już marki z pieczywem oraz kawą, z drugiej strony na test zupełnie nowego konceptu, bardziej zielonego i owocowego” – mówi Magdalena Chruściel, Członkini Zarządu Enata Bread.
Nowa kawiarnia zyskała zupełnie nowe wnętrza, z przeszklonymi witrynami na zewnątrz obiektu. Jak podkreśla Enata Bread, jej architektura nawiązuje do wcześniejszych realizacji firmy. Połączono tu ceramikę, metaloplastykę, szkło i drewno, kreując przyjazne i nowoczesne miejsce spotkań, pracy i odpoczynku.
FACTORY Ursus: sprawdzony kierunek
FACTORY Ursus, które w 2002 roku zapoczątkowało rozwój branży outletowej w Polsce, działa dzisiaj z pełnym obłożeniem. Strategicznie położone w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Warszawy, jest bardzo dobrze skomunikowane z centrum miasta, stołeczną obwodnicą i autostradą, każdego roku przyciągając miliony odwiedzających. Centrum stanowi zarówno cel zaplanowanych outletowych zakupów, jak również pełni rolę ulubionego obiektu handlowego dla mieszkańców.
NEINVER ma w portfelu 17 centrów outletowych i 4 parki handlowe
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.
W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie. FACTORY Ursus to pierwsze centrum outletowe w Polsce z ofertą kilkuset marek światowych i polskich, premium i mid-mass market, w cenach stale obniżonych do 70%.