komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Tatuum inwestuje w modernizacje salonów
TATUUM konsekwentnie wzmacnia swoją obecność na rynku – rozwija sieć sprzedaży i odświeża istniejące salony. 13 września 2025 r. we Wrocławiu klienci mogli zobaczyć nową odsłonę sklepu o powierzchni 180 mkw.
Mieści się on w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Znajduje się na parterze w sąsiedztwie sklepu Peek & Cloppenburg.
Salon Tatuum powstał według najnowszego standardu premierowo zaprezentowanego niedawno w krakowskiej Bonarce. Łączy on funkcjonalność z przytulną estetyką utrzymaną w pastelowych barwach. Projekt bazuje na eklektycznym podejściu, w którym klasyczne elementy vintage zestawiono z nowoczesnymi akcentami, tworząc kameralną, a zarazem elegancką przestrzeń, sprzyjającą komfortowym zakupom i podkreślającą wizerunek Tatuum jako marki świadomie budującej doświadczenie klienta.
Nowatorski program
Od 1 września 2025 r. Tatuum wdraża program dożywotniej ochrony odzieży, który jest manifestem jakości i zobowiązaniem wobec klientek i klientów marki.
„Jesteśmy z naszymi klientkami i klientami nie przez sezon, nie przez chwilę, ale towarzyszymy im długie lata. A dzisiaj chcemy powiedzieć nawet więcej: zostajemy z wami na zawsze. Taka deklaracja zobowiązuje. Wymaga wyjątkowej odwagi, perfekcyjnej organizacji i przede wszystkim szacunku dla wartości, które wyznajemy w Tatuum , i dziedzictwa, z którego wyrośliśmy.
Od lat szczycimy się poziomem reklamacji poniżej 1%. Nie poprzestajemy jednak na tym wyniku i chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego wprowadzamy gwarancję na nasze ubrania na okres aż 10 lat. Jednocześnie uruchamiamy dożywotnią ochronę serwisową” – mówi Paweł Kapłon, prezes Tatuum.
TUUGETHER FOREVER to więcej niż program lojalnościowy. To rewolucja w myśleniu o bezpieczeństwie konsumenckim. Nie można mówić o jakości premium w modzie bez wzięcia odpowiedzialności za trwałość produktu. Tatuum jako pierwsza marka odzieżowa w Europie wprowadza dziesięcioletnią gwarancję na ubrania połączoną z usługą dożywotniego serwisu dla członków swojego klubu lojalnościowego TATUUM TUUGETHER. Program TUUGETHER FOREVER zmienia więc reguły gry w branży fashion, wyznacza nowe standardy, a Tatuum czyni punktem odniesienia dla innych firm, które chcą działać w sposób zrównoważony.
Tatuum jest obecny na 30 europejskich rynkach
Tatuum to polska marka odzieżowa obecna na 30 europejskich rynkach. Wyróżnia się filozofią łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnym designem, oferując kolekcje stworzone z myślą o osobach ceniących komfort, styl i ponadczasowość. W kolekcjach Tatuum wykorzystywane są naturalne materiały, a każdy element odzieży charakteryzuje się starannym wykonaniem oraz dbałością o detale, co zapewnia trwałość i wysoką jakość kolekcji.