komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Największy park handlowy w regionie „BIG Konstantynów” z pozwoleniem na budowę

Regionalny park handlowy BIG Konstantynów, realizowany przez Acteeum Group i BIG Poland w Konstantynowie Łódzkim uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę i już w ciągu kilku tygodni rozpoczną się prace budowalne. Jednocześnie, do grona najemców kompleksu o łącznej powierzchni 21,000 mkw GLA dołączają kolejne marki – w tym modowe CCC i Worldbox. Otwarcie inwestycji planowane jest na październik 2026.
Acteeum Group jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Centrum handlowe BIG Konstantynów, powstające we współpracy Acteeum Group z BIG Poland, przekroczyło kolejny kamień milowy na drodze do realizacji. Po spełnieniu wszelkich wymogów formalnych inwestorzy projektu uzyskali prawomocne pozwolenie na budowę. Dzięki temu prace budowlane przy konstantynowskim parku handlowym rozpoczną się już w ciągu kilku tygodni , a otwarcie obiektu planowane jest na październik 2026.
Wraz z kulminacją procesu deweloperskiego, do finalizacji zmierza także komercjalizacja projektu. Już teraz zainteresowanie najemców obiektem zapewniło różnorodną, atrakcyjną i wyczekiwaną przez klientów ofertę zakupową, która w ostatnich dniach wzbogaciła się o dwie kolejne marki modowe. Po podpisaniu umów najmu z grupą CCC, do BIG Konstantynów dołączą marki CCC i Worldbox i wraz z podpisanymi już m.in. New Yorkerem czy Martes Sportem stworzą interesujący miks najemców. Szeroki asortyment obuwniczy CCC oraz oferta modowa spod znaku Worldbox udostępnione zostaną klientom w salonach o powierzchni 700 mkw każdy.
Dodatkowo finalizowane są rozmowy z operatorem salonu fitness, gwarantującego nowoczesny i największy w okolicy salon w tej branży, oraz klubu zabaw dla dzieci. Wkrótce na terenie BIG Konstantynów rozpocznie się także budowa restauracji typu drive through dla jednego z najpopularniejszych operatorów w Polsce.
„Każdego dnia nasz konstantynowski park handlowy nabiera jeszcze większej atrakcyjności – tak dla najemców jak i przyszłych klientów. Fakt, że ruszamy z budową stanowi dla wielu marek kulminacyjny impuls, aby zapewnić sobie obecność w tym doskonale położonym i zaprojektowanym centrum handlowym” – mówi Tomasz Jopkiewicz, Leasing Director w Acteeum Central Europe.
„Oferta zakupowa i usługowa już teraz, na rok przed planowanym otwarciem prezentuje się niezwykle atrakcyjnie, zaś dodanie do niej takich marek ja CCC i Worldbox wraz z sąsiedztwem Kauflandu i Bricomarche jeszcze silniej ugruntowuje przyszłą pozycję BIG Konstantynów jako miejsca zakupowego pierwszego wyboru dla dziesiątków tysięcy mieszkańców Konstantynowa oraz sąsiednich dzielnic Łodzi i okolicznych miejscowości” – dodaje.
Z ok. 30. najemcami
BIG Konstantynów będzie regionalnym centrum handlowym wchodzącym w skład kompleksu handlowego o łącznej powierzchni ok 21 tys. mkw. GLA. W skład kompleksu wejdzie park handlowy pod marką BIG o powierzchni ok 13,5 tys. mkw. GLA z ok. 30 sklepami najbardziej wyczekiwanych w rejonie marek. Kompleks obejmie istniejący już hipermarket Kaufland o powierzchni ok. 4,5 tys. mkw. oraz sklep Bricomarche o pow. ok. 3,2 tys. mkw.
BIG Konstantynów zaoferuje klientom restaurację typu drive-thru popularnej marki oraz przestronny parking na ponad 500 pojazdów. Dodatkowo, inwestycja obejmie dogodne rozwiązania komunikacyjne, zapewniające łatwy dojazd do obiektu zarówno od strony Konstantynowa jak i Łodzi, a także różnorodne rozwiązania konstrukcyjne i infrastrukturalne wychodzące naprzeciw wymogom zrównoważonemu rozwoju.
W ofercie BIG Konstantynów znajdą się różnorodne marki modowe, wyposażenia wnętrz, sportowe, elektroniki użytkowej, mediów i drogeryjne. Będzie tam także dostępna oferta gastronomiczna i usługowa zapewniając kompleksowe wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Centrum handlowe BIG Konstantynów wzbogaci otoczenie nie tylko swoją ofertą zakupową, ale także nowoczesną, funkcjonalną i przyjazną architekturą, otwartością komunikacyjną oraz poprawą infrastruktury otaczającego ją terenu.
Poza atrakcyjną ofertą zakupową, BIG Konstantynów będzie w naturalny sposób wyjdzie naprzeciw potrzebom mieszkańców za względu na doskonałą lokalizację i skomunikowanie z Konstantynowem oraz Łodzią, a tym samym dopasowuje się do codziennych podróży mieszkańców Konstantynowa i okolic. Co więcej, obiekt świetnie wpisze się w potrzeby zakupowe związane z prężnie rozwijającą się, pobliską strefą ekonomiczną.
Budowa obiektu rozpocznie się w październiku 2025 roku zaś otwarcie planowane jest na październik 2026.
Z bogatym doświadczeniem na rynku nieruchomości komercyjnych
Acteeum Group to międzynarodowa firma działająca na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych. Acteeum kompleksowo obsługuje cały proces deweloperski, począwszy od identyfikacji odpowiednich gruntów pod zabudowę, poprzez etapy projektowania, budowy i komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów. Firma od wielu lat współpracuje z dużymi partnerami instytucjonalnymi, w tym CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis, BIG Shopping Centers, Falcon Investment Management, a także inwestorami prywatnymi.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i doskonałej znajomości rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, Acteeum zdobyło pozycję lidera w budowie centrów handlowych, w szczególności parków handlowych w formacie „Power Center” charakteryzujących się zarówno świetna lokalizacją, nowoczesną i dogodną architekturą, a także zaawansowanymi rozwiązaniami proekologicznymi zgodnymi z praktykami ESG.
Pozycję Acteeum na rynku potwierdzają zrealizowane w ostatnich latach duże projekty deweloperskie, w szczególności ponad 400 000 mkw. GLA obiektów handlowych obejmujących ponad 800 sklepów i lokali usługowych oraz ponad 40 000 mkw. PUM projektów mieszkaniowych obejmujących ponad 800 lokali mieszkalnych w największych aglomeracjach Polski.
Aktualnie Acteeum jest w trakcie realizacji szeregu kolejnych projektów parków handlowych, o łącznej powierzchni GLA ponad 100 000 mkw. – między innymi w Siemianowicach, Szczecinku, Lubinie oraz Pile i przygotowuje kolejne realizacji.
BIG Poland ma w portfolio 10 parków handlowych
BIG Poland aktywnie działa na polskim rynku od 2022 roku i obecnie posiada portfolio dziesięciu w pełni skomercjalizowanych parków handlowych – zlokalizowanych w Łubnej k. Warszawy, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim, Ostródzie, Włocławku, Myszkowie, Olsztynie, Suwałkach i Koszalinie o łącznej powierzchni GLA wynoszącej blisko 200 000 m². Ponadto firma realizuje obecnie trzy projekty deweloperskie w Pile, Olkuszu i Konstantynowie Łódzkim.
Celem BIG Poland jest tworzenie tętniących życiem i atrakcyjnych przestrzeni handlowych, które nie tylko zaspokajają zróżnicowane potrzeby lokalnych społeczności, ale także przyciągają wiodące marki. Firma stawia na przemyślane i starannie zaprojektowane przestrzenie handlowe, które poprawiają doświadczenia klientów, oferując połączenie wygody, stylu i zaangażowania społeczności.