Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Nhood Services Poland: Galeria Bronowice inwestuje w przestrzeń rodzinną

W zarządzanej przez Nhood Services Poland Galerii Bronowice sfinalizowano kolejną inwestycję. Jej celem jest wzmocnienie oferty dla rodzin z dziećmi oraz budowanie ich zaangażowanie. Bezpłatna bawialnia Kreatywna Planeta została przeniesiona do większego lokalu o powierzchni 315,89 mkw. na poziomie +1 i znacząco doposażona. Komfortowe warunki umożliwiają tu także realizację rodzinnych warsztatów, które w Galerii Bronowice odbywają się regularnie.

Nhood Services Poland jest wystawcą targów #scf2025fall oraz partnerem Afterparty, które zakończy pierwszy dzień targów.

W nowej lokalizacji Kreatywna Planeta zyskała ponad 250 mkw. oraz dodatkowe wyposażenie, m.in. stoły do ping-ponga i piłkarzyków oraz wielofunkcyjną zjeżdżalnię wykonaną na zamówienie. 2,5-metrowa konstrukcja estetyką nawiązuje do stylistyki morskiej. Ma wspierać motorykę, kreatywność i aktywność ruchową dzieci. To kolejna duża inwestycja, którą zrealizowano w Galerii Bronowice z myślą o rodzinach. W ubiegłym roku do użytku oddano zmodernizowany zewnętrzny plac zabaw, który zyskał lokalnie brzmiącą nazwę – „Bronusiowo”. Wybrali ją klienci centrum handlowego.

„Kreatywna Planeta to miejsce, które wpisuje się w ideę świadomego i zaangażowanego spędzania czasu z bliskimi. Dzieci mogą tu oddawać się zabawie offline z równolatkami, skorzystać z ogólnodostępnych zabawek i urządzeń czy książek w kąciku czytelniczym, a nawet poznawać lokalne tradycje, dzięki naszym „sąsiedzkim” współpracom.

Przykładem może być partnerstwo z Rydlówką – oddziałem Muzeum Krakowa, którego przedstawiciele realizują w naszym centrum handlowym bezpłatne, rozwijające warsztaty. Cykl wakacyjnych zajęć odbywał się właśnie w Kreatywnej Planecie. Rodzice również mogli wziąć w nich udział lub złapać chwilę wytchnienia w części wypoczynkowej” – mówi Aleksandra Błaszczak, Marketing Managerka Galerii Bronowice.

Oprócz Kreatywnej Planety i placu zabaw „Bronusiowo” centrum handlowe dysponuje m.in. kompleksowo wyposażonymi pokojami rodzinnymi z dostępem do czajnika, umywalki, sterylizatora do smoczków oraz artykułów higienicznych. W toaletach dostępne są specjalne siedziska dla maluchów, a w Punkcie Informacyjnym apteczka, środki higieniczne i „opaski niezgubki”. Jest też wewnętrzna strefa „Eat&Play”, czytelnia, pianino, interaktywne podłogi, a na zewnątrz wielkoformatowe szachy, skate park czy przestrzeń do gry w koszykówkę.

„Zależy nam na tym, aby Galeria Bronowice była miejscem, w którym rodziny czują się komfortowo, bezpiecznie i swobodnie. Potwierdzeniem skuteczności prowadzonych działań jest między innymi sześciokrotne zdobycie tytułu Miejsca Przyjaznego Rodzinom z Dziećmi w corocznym miejskim plebiscycie. Nie spoczywamy jednak na laurach i każdego roku wprowadzamy kolejne rozwiązania, które wzbogacają pozahandlową ofertę” – dodaje Aleksandra Mańka, Dyrektorka Galerii Bronowice.

Nie tylko przestrzenie do zabawy, ale też wydarzenia, niejednokrotnie będące efektem ścisłej współpracy z lokalnymi instytucjami, są ważnym elementem działań podejmowanych w Galerii Bronowice z myślą o najmłodszych oraz ich rodzicach. Tylko w okresie wakacyjnym odbyły się tu między innymi warsztaty pt. „Krakowskie Chochoły” , warsztaty z tworzenia tradycyjnych kwiatów z bibuły i bezpłatne wystawy. Z kolei w sobotę, 9 sierpnia, na najwyższym poziomie obiektu, II Zlot Klasyki na Dachu, któremu towarzyszył szereg bezpłatnych atrakcji dla dzieci.

Galeria Bronowice ma ponad 150 najemców

Galeria Bronowice, „Miejsce na Twój Czas”, to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 65 tys. mkw.. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta, stwarzając atrakcyjną ofertę dla klientów. Jedną z cech, wyróżniających architekturę Galerii, jest inspiracja krakowską secesją, w subtelny i wyważony sposób wiążąca styl Młodej Polski z nowoczesnością.

W Galerii Bronowice znajdziemy sklepy znanych marek z różnych branż i usług, szeroką ofertę restauracyjną oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci, a także specjalną propozycję rozrywkowo-kulturalną. Znajduje się tu ponad 150 sklepów, kawiarni i restauracji, marek znanych i lubianych przez klientów m.in.: największy jednopoziomowy hipermarket Auchan, salon Media Markt, jak również dodatkowe usługi i propozycje. Należą do nich m.in.: Punkt Obsługi Mieszkańców, punkty Coworking, Strefa Rozrywki dla dzieci, Poczta Polska. Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, boisko do koszykówki, skate park.

Do dyspozycji przyjeżdżających jest 2 400 bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach. Przed Galerią znajduje się także stacja ładowania samochodów elektrycznych, stanowiska naprawy rowerów, a także paczkomat. Właścicielem obiektu jest Ceetrus Poska, a za kompleksowe zarządzanie obiektem odpowiada zespół Nhood Services Poland.

Specjalista od komercjalizacji centrów handlowych

Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje.

Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami, parkami i galeriami handlowymi należącymi do Ceetrus Polska o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje w sumie 51 centrów handlowych należących do różnych właścicieli.

Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej.

Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!