komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Agnieszka Chomczyk nowym Marketing Managerem w Neinver

Agnieszka Chomczyk objęła stanowisko menadżerki marketingu firmy NEINVER w Polsce, wiodącego inwestora, dewelopera i zarządcy europejskiego rynku outletów. Odpowiadać będzie za komunikację marketingową centrów FACTORY- największej sieci obiektów tego formatu w kraju, odwiedzanych przez kilkanaście milionów klientów rocznie.
Neinver jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Agnieszka Chomczyk jest związana z branżą marketingu i komunikacji od 10 lat, pracując wcześniej m.in. dla takich firm, jak Groupon, Polskie Linie Lotnicze LOT, czy Kuźniar Media & Voice House. Do jej obowiązków w roli menadżerki NEINVER należeć będzie strategiczne i bieżące zarządzanie działaniami marketingowymi w pięciu obiektach FACTORY w Polsce, a także w parku handlowym Futura.
Wraz z siedmioosobowym zespołem zajmie się zarówno budowaniem strategii, jak i krótkoterminowych planów oraz ich realizacją, przygotowaniem i wdrożeniem sezonowych kampanii reklamowych oraz kampanii promujących akcje prosprzedażowe, jak również bieżącą komunikacją marki i produktów. W podejmowanych działaniach marketingowych wspierać będzie również partnerów biznesowych NEINVER, obecnych w outletach FACTORY.
Agnieszka Chomczyk jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej o specjalności PR i Media Marketing na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła również szereg specjalistycznych szkoleń branżowych, m.in. „AI w marketingu” w EY Academy of Business czy „DIMAQ Professional” w IAB Polska.
Prywatnie jest świeżo upieczoną mężatką, która uwielbia stare, polskie filmy, dobrą kuchnię i spacery w polskich górach. Jej marzenie to dom na Mazurach.
NEINVER ma w portfelu 17 centrów outletowych i 4 parki handlowe
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.
W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie. To najwyżej oceniane przez klientów centra outletowe w Polsce z ofertą kilkuset marek światowych i polskich, premium i mid-mass market, w cenach stale obniżonych od 30% do 70%. (Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2025)