Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Już wkrótce ponowne otwarcie UNIQLO Wars Sawa Junior

UNIQLO ponowne otworzy sklep przy ulicy Marszałkowskiej, w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Drzwi UNIQLO otworzą się w czwartek, 23 października 2025 r., o godzinie 9:00. Zmodernizowana powierzchnia 1 420 mkw. zaoferuje klientom m.in. usługę personalizacji UTme! oraz – po raz pierwszy w Polsce – RE.UNIQLO STUDIO, czyli przestrzeń dedykowaną naprawom i haftom.

Na klientów czekają również limitowane grafiki przygotowane we współpracy z lokalnymi partnerami oraz specjalne, premierowe atrakcje.

„Cieszymy się, że możemy ponownie otworzyć nasz pierwszy sklep w Polsce w odświeżonej odsłonie. Dzięki tej lokalizacji nawiązaliśmy wyjątkową relację z lokalną społecznością i mogliśmy zaprezentować filozofię LifeWear – uniwersalnej odzieży wysokiej jakości, która poprawia komfort codziennego życia. Oddajemy do dyspozycji jeszcze bardziej nowoczesny, kompleksowy koncept z pełnym asortymentem dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Do zobaczenia 23 października w Warszawie!” – podkreśla Kohsuke Kobayashi, COO UNIQLO Germany & Poland.

Nowy sklep, który pierwotnie działał od 2022 r. jako pop-up, a po modernizacji staje się drugą stałą lokalizacją marki w centrum Warszawy (obok UNIQLO Arkadia), zaoferuje pełną gamę produktów LifeWear. Wśród nich znajdą się m.in. innowacyjna linia odzieży termicznej HEATTECH, lekkie i ciepłe kurtki PUFFERTECH, kultowe polary oraz szeroki wybór dzianin, w tym miękka i lekka przędza Soufflé Yarn. Otwarciu towarzyszyć będą atrakcyjne oferty specjalne na te właśnie produkty.

Spersonalizowane, odnowione i noszone dłużej

Obok pełnego asortymentu LifeWear, odświeżony sklep Wars Sawa Junior zaoferuje popularną usługę UTme!, umożliwiającą klientom naniesienie unikatowych grafik na koszulki i torby. Po raz pierwszy w Polsce dostępne będzie również RE.UNIQLO STUDIO – przestrzeń, w której można naprawić odzież UNIQLO, np. doszywając guziki, reperując dziury czy wzbogacając ubrania o tradycyjne japońskie przeszycia sashiko.

Studio umożliwi także personalizację poprzez haft oraz zakup odzieży upcyklingowanej. Dzięki temu, ulubione produkty zyskają indywidualny charakter i dłuższe życie.

Zakorzenieni w lokalnej kulturze

Budowanie więzi z lokalną społecznością to kluczowy element strategii każdego sklepu UNIQLO. Z okazji ponownego otwarcia, marka nawiązała współpracę z Olą Niepsuj, uznaną artystką i laureatką licznych nagród, która przygotuje specjalny plakat oraz mural inspirowany legendą o Warsie i Sawie oraz tradycyjną polską sztuką wycinanki. Jej prace pojawią się również na torbach, które otrzymają pierwsi klienci przy zakupach powyżej 300 PLN, a także będą dostępne w ramach usług UTme! i RE.UNIQLO STUDIO.

UNIQLO celebruje także 10. rocznicę gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”, realizując wyjątkową współpracę z CD Projekt Red. Efektem są unikalne grafiki inspirowane kultowymi bohaterami, którzy stali się ikonami polskiej popkultury. Aby nadać projektowi lokalny charakter, marka łączy także siły z warszawską piekarnią i barem BAKEN, przenosząc jej minimalistyczny, skandynawski styl na dedykowane grafiki. Zarówno wzory inspirowane „Wiedźminem”, jak i projekty BAKEN będą dostępne w usługach UTme! oraz RE.UNIQLO STUDIO.

Przy lokalnych współpracach UNIQLO nie poprzestaje wyłącznie na sztuce. W ramach inicjatywy Heart of LifeWear marka przekaże 5000 produktów HEATTECH warszawskim organizacjom charytatywnym. Globalnie liczba podarowanych produktów przekroczy w tym roku 1 milion sztuk.

Odzież inspirowana japońskimi wartościami prostoty,

LifeWear to odzież inspirowana japońskimi wartościami prostoty, jakości i trwałości. Projektowana z myślą o współczesności, łączy elegancję, funkcjonalność i ponadczasowy styl, stając się podstawą indywidualnej garderoby. Doskonała koszula, która nieustannie jest udoskonalana. Najprostszy krój skrywający przemyślane, nowoczesne detale. Najwyższa jakość materiałów i idealne dopasowanie – w przystępnej cenie i dostępne dla każdego. LifeWear to odzież nieustannie udoskonalana, by dostarczać jeszcze więcej ciepła, lekkości, lepszego wzornictwa i komfortu w codziennym życiu.

W portfolio ponad 2500. sklepów

UNIQLO to marka należąca do Fast Retailing Co., Ltd. – czołowej japońskiej spółki holdingowej z siedzibą główną w Tokio. UNIQLO jest największą spośród ośmiu marek grupy Fast Retailing, obok takich brandów jak GU, Theory, PLST, Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand oraz Helmut Lang. W roku fiskalnym zakończonym 31 sierpnia 2024 roku, grupa osiągnęła globalną sprzedaż na poziomie około 3,1 biliona jenów (21,39 miliarda USD, według kursu z końca sierpnia 2024: 1 USD = 144,9 JPY), co czyni ją jedną z największych firm odzieżowych na świecie. UNIQLO jest również wiodącym detalistą odzieżowym w Japonii.

UNIQLO nieustannie rozwija sieć dużych sklepów w kluczowych miastach i lokalizacjach na świecie, umacniając swoją pozycję jako marka globalna. Obecnie UNIQLO posiada ponad 2 500 sklepów w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Cała grupa Fast Retailing liczy już blisko 3 600 punktów sprzedaży.

Zgodnie z misją ”zmieniać ubrania, zmieniać konwencjonalne myślenie, zmieniać świat”, Fast Retailing angażuje się w tworzenie odzieży o nowej, unikalnej wartości, która wzbogaca codzienne życie ludzi na całym świecie.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!