Zarejestruj się na SCF 2025 Fall!

Avenida Poznań wzmacnia ofertę handlową

Avenida Poznań konsekwentnie rozwija portfolio najemców, odpowiadając na oczekiwania klientów i umacniając swoją pozycję na mapie handlowej regionu. Do grona marek obecnych w centrum dołączył salon sprzedaży międzynarodowego touroperatora Join UP! Polska, a perfumeria Sephora otworzyła się na nowo w odświeżonej odsłonie.

ECE Projektmanagement Polska jest wystawcą targów #scf2025fall.

Perfumeria Sephora w Avenidzie przeszła gruntowny remodeling którego celem było podniesienie standardu obsługi oraz lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów. Zmiany w lokalu o powierzchni 360 mkw. objęły m.in. wymianę posadzki, odświeżenie murali zapachowych i pielęgnacyjnych, modernizację zaplecza, nowe meble Minis&More a także wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych, takich jak kasy samoobsługowe. Klienci zyskali również dostęp do innowacyjnego konceptu MAKE UP HUB – przestrzeni dedykowanej usługom serwisowym i grupowym warsztatom z markami. Ofertę perfumerii uzupełniła także prestiżowa marka Charlotte Tilbury.

Do grona najemców Avenidy dołączył salon sprzedaży międzynarodowego touroperatora Join UP! Polska. To dynamicznie rozwijający się touroperator, który od 2022 roku buduje swoją obecność na polskim rynku, współpracując z blisko 1800 biurami podróży i rozwijając własną sieć punktów sprzedaży. Poznański lokal o powierzchni 38 mkw. dołączył do salonów w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krośnie. Klienci znajdą tam zarówno klasyczne kierunki – Turcję, Egipt czy Grecję – jak i egzotyczne propozycje, m.in. Zanzibar, Maderę czy wietnamską wyspę Phu Quoc.

„Reotwarcie perfumerii Sephora oraz debiut Join UP! Polska w Avenidzie to wyraźne wzmocnienie naszej oferty handlowej. Z jednej strony stawiamy na światowe standardy beauty i nowoczesne formaty sprzedaży, z drugiej – na rozbudowę segmentu turystycznego w naszej ofercie. Te zmiany doskonale wpisują się w strategię Avenidy, której celem jest dostarczanie klientom różnorodnych, inspirujących doświadczeń zakupowych” – podkreśla Barbara Zin-Gromadzka, dyrektor Avenidy Poznań.

Dzięki tym otwarciom Avenida Poznań wzbogaciła tenant-mix o kolejne, cenione marki, umacniając swoją atrakcyjność zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych. To kolejny krok w kierunku budowania zróżnicowanej oferty handlowo-usługowej, odpowiadającej na zmieniające się trendy konsumenckie.

Avenida ma blisko 200. najemców

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Do grona najemców Centrum należą m.in. HalfPrice, TKmaxx, Reserved, H&M, Sinsay, Cropp, Stradivarius, Pull&Bear, Bershka, Mango, New Yorker, MediaMarkt, Empik, SportsDirect, , Calypso oraz Lidl. Avenida nieustannie stawia na rozwój oferty.

Z myślą o komforcie swoich Klientów, Centrum stworzyło wyjątkową strefę pod nazwą Avenida Lounge. Jest to zlokalizowana na dwóch poziomach, na powierzchni ponad 2 000 mkw., przestrzeń przeznaczona do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji. W Avenidzie do dyspozycji zmotoryzowanych Klientów jest 1500 miejsc parkingowych (godzina darmowego parkowania) oraz bezpłatny parking dla jednośladów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach kolejowym i autobusowym.

SCF 2025 Fall
Dołącz do 1600+ uczestników!