Od 25 września mieszkańcy Radzynia Podlaskiego mogą korzystać z nowoczesnego marketu Kaufland przy ul. Jana Pawła II 1. Zajmuje on powierzchnię 3808 mkw. Do dyspozycji klientów jest 216 miejsc parkingowych, liczne sklepy i punkty usługowe w pasażu, a także atrakcje przygotowane specjalnie na pierwsze dni otwarcia – od degustacji lokalnych produktów po zabawy dla dzieci i konkursy z nagrodami.
Nowy market przy ul. Jana Pawła II 1 zajmuje powierzchnię 3808 mkw., a dla wygody klientów przygotowano aż 216 miejsc parkingowych. Ze względu na wymagające warunki gruntowe cały obiekt został zbudowany na palach betonowych z wykorzystaniem technologii przemieszczeniowej – pod samym budynkiem zastosowano aż 788 pali, a w części parkingowej jest ich 879. Łączna długość wszystkich wzmocnień wynosi blisko 9 kilometrów, co zapewnia stabilność i trwałość całej inwestycji oraz bezpieczeństwo dla klientów i użytkowników obiektu.
„Budowa tego marketu była dużym wyzwaniem inżynieryjnym, ale jednocześnie szansą, by wprowadzić nowoczesne rozwiązania w miejscu, które wcześniej nie było zagospodarowane ze względu na fakt, że są to tereny podmokłe. Obiekt powstał również w strefie chronionej konserwatorsko, w sąsiedztwie Pałacu Potockich i historycznej kapliczki, dlatego został zaprojektowany tak, aby harmonijnie wpisywał się w otoczenie.
Cieszymy się, że realizacja tego projektu przebiegła zgodnie z harmonogramem. Jest to również dowód na to, że nasza ekspansja rozwija się według planu, nawet w bardziej wymagających lokalizacjach. Mamy nadzieję, że mieszkańcy będą chętnie korzystać z nowej przestrzeni zakupowej”– podkreśla Marcin Jażdż, Kierownik Projektu w Pionie Budowy i Rozwoju Nieruchomości w Kaufland Polska.
Nowy market Kaufland w Radzyniu Podlaskim łączy wygodę zakupów z lokalnym charakterem. W pasażu handlowym znajdują się m.in. Piekarnia Cukiernia Żabczyńscy, Zakłady Mięsne „Dobrosławów”, Vape Maniacy oraz sieć salonów prasowych TRAFIKA. Dodatkowo klienci mogą korzystać z bankomatu Euronet i paczkomatu InPost.
Święto zakupów i atrakcji w nowym Kauflandzie
Podczas uroczystego otwarcia nowego marketu Kaufland oraz w kolejnych dniach na klientów czeka wiele atrakcji. Od godziny 6:00 do 18:00 na hali sprzedaży hostessy rozdają drobne upominki, takie jak balony, breloki do wózków zakupowych, róże i świeże jabłka. Dodatkowo goście mogą skosztować produktów lokalnych oraz marek własnych Kaufland, w tym wędlin, kiełbas i świeżego pieczywa. Punktualnie w samo południe dla wszystkich obecnych przewidziano wyjątkowy tort okolicznościowy.
W dniach 25-27 września uczestnicy mogą wziąć udział w konkursach i zabawach. Koło Szczęścia, dostępne do godziny 18:00 lub do wyczerpania nagród, oferuje produkty marek własnych, a udział w grze jest możliwy po okazaniu paragonu za zakupy o wartości min. 150 złotych. Kolejną atrakcją jest rowerek Blender Bike, dzięki któremu klienci mogą samodzielnie przygotować zdrowe soki z wybranych owoców i warzyw – zabawa dostępna przy zakupach za min. 100 złotych, również do godziny 18:00. Dla najmłodszych przygotowano natomiast specjalne kolorowanki, które można odebrać w dniu otwarcia, a w sobotę dzieci, które pokażą pomalowane rysunki hostessie, otrzymają smaczny mus owocowy.
Ponadto aż do 8 października rejestracja karty lojalnościowej Kaufland Card będzie wspierana przez specjalnych ambasadorów, którzy w przygotowanych punktach pomogą klientom w wyrobieniu karty oraz przybliżą zasady korzystania z programu.
Kaufland w Polsce ma 254 markety
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 254 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.