Kaufland debiutuje w kolejnym mieście na rynku polskim

Od 25 września mieszkańcy Radzynia Podlaskiego mogą korzystać z nowoczesnego marketu Kaufland przy ul. Jana Pawła II 1. Zajmuje on powierzchnię 3808 mkw. Do dyspozycji klientów jest 216 miejsc parkingowych, liczne sklepy i punkty usługowe w pasażu, a także atrakcje przygotowane specjalnie na pierwsze dni otwarcia – od degustacji lokalnych produktów po zabawy dla dzieci i konkursy z nagrodami.

Nowy market przy ul. Jana Pawła II 1 zajmuje powierzchnię 3808 mkw., a dla wygody klientów przygotowano aż 216 miejsc parkingowych. Ze względu na wymagające warunki gruntowe cały obiekt został zbudowany na palach betonowych z wykorzystaniem technologii przemieszczeniowej – pod samym budynkiem zastosowano aż 788 pali, a w części parkingowej jest ich 879. Łączna długość wszystkich wzmocnień wynosi blisko 9 kilometrów, co zapewnia stabilność i trwałość całej inwestycji oraz bezpieczeństwo dla klientów i użytkowników obiektu.

„Budowa tego marketu była dużym wyzwaniem inżynieryjnym, ale jednocześnie szansą, by wprowadzić nowoczesne rozwiązania w miejscu, które wcześniej nie było zagospodarowane ze względu na fakt, że są to tereny podmokłe. Obiekt powstał również w strefie chronionej konserwatorsko, w sąsiedztwie Pałacu Potockich i historycznej kapliczki, dlatego został zaprojektowany tak, aby harmonijnie wpisywał się w otoczenie.

Cieszymy się, że realizacja tego projektu przebiegła zgodnie z harmonogramem. Jest to również dowód na to, że nasza ekspansja rozwija się według planu, nawet w bardziej wymagających lokalizacjach. Mamy nadzieję, że mieszkańcy będą chętnie korzystać z nowej przestrzeni zakupowej”podkreśla Marcin Jażdż, Kierownik Projektu w Pionie Budowy i Rozwoju Nieruchomości w Kaufland Polska.

Nowy market Kaufland w Radzyniu Podlaskim łączy wygodę zakupów z lokalnym charakterem. W pasażu handlowym znajdują się m.in. Piekarnia Cukiernia Żabczyńscy, Zakłady Mięsne „Dobrosławów”, Vape Maniacy oraz sieć salonów prasowych TRAFIKA. Dodatkowo klienci mogą korzystać z bankomatu Euronet i paczkomatu InPost.

Święto zakupów i atrakcji w nowym Kauflandzie

Podczas uroczystego otwarcia nowego marketu Kaufland oraz w kolejnych dniach na klientów czeka wiele atrakcji. Od godziny 6:00 do 18:00 na hali sprzedaży hostessy rozdają drobne upominki, takie jak balony, breloki do wózków zakupowych, róże i świeże jabłka. Dodatkowo goście mogą skosztować produktów lokalnych oraz marek własnych Kaufland, w tym wędlin, kiełbas i świeżego pieczywa. Punktualnie w samo południe dla wszystkich obecnych przewidziano wyjątkowy tort okolicznościowy.

W dniach 25-27 września uczestnicy mogą wziąć udział w konkursach i zabawach. Koło Szczęścia, dostępne do godziny 18:00 lub do wyczerpania nagród, oferuje produkty marek własnych, a udział w grze jest możliwy po okazaniu paragonu za zakupy o wartości min. 150 złotych. Kolejną atrakcją jest rowerek Blender Bike, dzięki któremu klienci mogą samodzielnie przygotować zdrowe soki z wybranych owoców i warzyw – zabawa dostępna przy zakupach za min. 100 złotych, również do godziny 18:00. Dla najmłodszych przygotowano natomiast specjalne kolorowanki, które można odebrać w dniu otwarcia, a w sobotę dzieci, które pokażą pomalowane rysunki hostessie, otrzymają smaczny mus owocowy.

Ponadto aż do 8 października rejestracja karty lojalnościowej Kaufland Card będzie wspierana przez specjalnych ambasadorów, którzy w przygotowanych punktach pomogą klientom w wyrobieniu karty oraz przybliżą zasady korzystania z programu.

Kaufland w Polsce ma 254 markety

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 254 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz