W lokalności siła – NAOKO uruchamia swój najnowszy koncept w Manufakturze

Łódzka marka NAOKO szturmem podbiła polski rynek modowy. Od małej, autorskiej pracowni, w ciągu kilku lat rozrosła się do ogólnopolskiego brandu, którego butiki można znaleźć w różnych lokalizacjach w Polsce. Ten w Manufakturze, w rodzinnym mieście marki, właśnie otworzył się w najnowszym koncepcie, NAOKO Studio.

NAOKO to polska marka modowa założona w Łodzi przez małżeństwo – Monikę i Jacka Szyndlerów – która słynie z odwagi, autentyczności i barwnej awangardy kobiecej mody. Ich projekty są pełne unikalnych wzorów i wyrazistych kolorów, a każda kolekcja stanowi manifest indywidualności i przestrzeń do wyrażania siebie poprzez stylizacje. Marka znana jest także z kreatywnych współprac z gigantami popkultury – na koncie mają m.in. kolekcję Harry Potter, Atomówki czy Friends.

Choć butik NAOKO jest obecny w Manufakturze od kilku lat, teraz przeszedł przemianę – w nowej lokalizacji marka zdecydowała się na uruchomienie konceptu NAOKO Studio – przestrzeni pełnej koloru, designu, muzyki i inspiracji.

„Manufaktura nie jest dla mnie zwykłym centrum handlowym. To prawdziwe serce Łodzi – miejsce, w którym spotyka się włókiennicza historia miasta z jego nowoczesnym rytmem i energią. NAOKO powstało właśnie w Łodzi, więc obecność w Manufakturze jest dla mnie czymś symbolicznym – to trochę jak powrót do źródeł, ale w nowej, współczesnej formie” – wyjaśnia Monika Szyndler, właścicielka NAOKO.

„To miasto ukształtowało naszą markę i sposób myślenia: odwagę, kreatywność, otwartość na eksperymenty. Łódź zawsze była miejscem, gdzie pracowite i pełne pasji kobiety budowały swoją siłę – i my kontynuujemy tę historię na swój sposób. Otwarcie butiku w Manufakturze traktuję jako manifest: chcemy pokazać, że choć NAOKO dziś działa na skalę międzynarodową, ton nasze serce wciąż bije w Łodzi” – dodaje.

„W Manufakturze bardzo świadomie budujemy miks najemców, w którym globalne brandy funkcjonują obok lokalnych marek, a pop-up’y i krótkoterminowe współprace z młodymi firmami pozwalają nam identyfikować potencjały i rozwijać długofalowe relacje. NAOKO jest doskonałym przykładem tej strategii – zaczynali u nas jako niewielki, łódzki brand, a dziś działają jako nowoczesny koncept butikowy, z rzeszą lojalnych klientek i międzynarodowymi współpracami na koncie. To dla nas dowód, że wspieranie lokalnych partnerów ma sens i buduje unikalną tożsamość Manufaktury” – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

Wraz z reotwarciem, marka zorganizowała także przedpremierowy pokaz swojej najnowszej kolekcji BARBIE X NAOKO, stworzonej we współpracy z kultową marką Mattel. To jedyna taka współpraca z amerykańskim producentem w Polsce.

W portfelu Apsys

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.

Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.

Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz