NEINVER ogłasza powrót Jungle Night w całej sieci centrów FACTORY w Polsce. Jesienna odsłona flagowej akcji odbędzie się w październiku. Swój udział potwierdziły wiodące marki światowe i lokalne.
Od momentu premiery w 2023 roku, Jungle Night stała się kluczowym elementem strategii handlowej NEINVER. Przedsięwzięcie bazuje na sześciu godzinach aktywności sprzedażowej, generując wyjątkowe obroty marek i pozycjonując FACTORY jako najbardziej dynamiczne centra outletowe na polskim rynku. Podczas tegorocznej, wiosennej edycji akcji, tylko jednego dnia outlety FACTORY odwiedziło ponad 75 000 klientów, kolejny raz dowodząc, że Jungle Night to dzień szczytowych wzrostów dla marek i skuteczny format sprzedażowy w sektorze outletów.
„Jungle Night to nie tylko wydarzenie promocyjne, ale również sprawdzone narzędzie generujące wzrost sprzedaży dla naszych partnerów. Każda edycja demonstruje potencjał modelu outletowego, a także zdolność centrów FACTORY do przyciągania klientów na dużą skalę i generowania rekordowych obrotów” – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech.
Strategiczne wydarzenie handlowe
Organizowane tylko dwa razy w roku, Jungle Night jest postrzegane przez branżę jako najbardziej wpływowe wydarzenie handlowe w polskim sektorze outletowym. Dla wielu marek obecnych w portfolio FACTORY, to tradycyjnie dzień najwyższych obrotów w roku, często kilkukrotnie przewyższających średnie wskaźniki.
Format Jungle Night jest prosty i skuteczny. Wszystkie sklepy, które zadeklarowały udział w akcji, oznaczone są specjalnym znakiem Jungle Night. Oznacza to możliwość zrobienia zakupów z 50% rabatem od cen outletowych, przy zakupie minimum dwóch towarów lub przekraczając określony próg cenowy. Decyduje o tym indywidualnie każda z marek, co zapewnia im elastyczność i dopasowanie do celów biznesowych.
Kalendarz na październik 2025
- 9 października – FACTORY Ursus (Warszawa) i FACTORY Kraków,
- 16 października – FACTORY Annopol (Warszawa), FACTORY Poznań i FACTORY Gliwice.
Lista marek biorących udział w Jungle Night zostanie ujawniona na pięć dni przed każdym z finałów. W tym dniu centra FACTORY będą otwarte o godzinę dłużej – do godz. 22.00, z sześcioma godzinami poświęconymi wyłącznie Jungle Night.
FACTORY wzmacnia pozycje lidera
Łącząc przejrzysty format sprzedaży z wysokim zaangażowaniem marek i szeroko zakrojoną aktywizacją klientów, Jungle Night wzmacnia pozycję FACTORY jako wiodącej marki outletowej w Polsce. Inicjatywa ta jest zintegrowana z paneuropejskim portfolio NEINVER, wzmacniając synergię w sześciu krajach, w których działa firma.
NEINVER ma w portfelu 17 centrów outletowych i 4 parki handlowe
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.
Outlety FACTORY
FACTORY to największa marka outletowa w Polsce, zarządzana przez NEINVER. Outlety odwiedzają każdego roku miliony klientów – od lokalnych mieszkańców miast i okolic, po turystów krajowych i zagranicznych. Portfolio, strategicznie zlokalizowane w kluczowych regionach, obejmuje pięć centrów: FACTORY Ursus i FACTORY Annopol w Warszawie, FACTORY Poznań, FACTORY Kraków i FACTORY Gliwice na Śląsku.
Centra FACTORY oferują starannie dobraną mieszankę wiodących międzynarodowych i krajowych marek w szerokiej gamie kategorii. To moda dla kobiet, mężczyzn i dzieci; obuwie codzienne, formalne i sportowe; odzież sportowa; sklepy z dżinsem; bielizna; biżuteria; akcesoria skórzane; artykuły dla domu i kosmetyki. Wszystko w cenach stale obniżonych do 70%. FACTORY, znane z dostarczania wyjątkowej wartości i zasięgu dla marek, służy jako wysoce wydajna platforma handlowa na rynku outletowym w Europie Środkowej.