Sieć Dino liczy 2933 sklepy; 245 nowych sklepów otwartych od początku 2025 r. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1159,6 tys. mkw. wobec 1014,7 tys. mkw. rok temu.
Na koniec września 2025 r. sieć Dino liczyła 2933 sklepy, wobec 2572 rok wcześniej. Otworzyła od stycznia do końca września 2025 r. 245 nowych sklepów
Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1159,6 tys. mkw. wobec 1014,7 tys. mkw. rok temu.
Wzrost powierzchni sprzedaży
W I półroczu sieć Dino uruchomiła 147 nowych marketów. Na koniec czerwca 2025 r. w Polsce funkcjonowało 2835 sklepów z wyróżniającym się czerwonym logiem Dino, które dzięki jednolitemu formatowi i dogodnym lokalizacjom ułatwiają konsumentom realizację zakupów spożywczych i produktów podstawowej potrzeby.
Na koniec czerwca 2025 r. łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1,1 mln metrów kwadratowych i była o 13,5% większa niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci i zaplecza logistycznego, przekroczyły w I pół. 2025 r. 1 mld zł i były o 41% wyższe niż przed rokiem. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat wyniosła blisko 7,2 mld zł.
Wyniki finansowe na fali wzrostu
Przychody ze sprzedaży w I pół. 2025 r. wyniosły 16,0 mld zł i były o 14,8% wyższe niż rok wcześniej. 41,4% przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego przez zakłady mięsne Agro-Rydzyna. Produkty świeże są dostarczane do sklepów Dino każdego dnia o poranku.
Dynamika sprzedaży w sklepach, które istnieją od co najmniej roku (like-for-like; LfL) osiągnęła w I pół. 2025 r. poziom 4,8%. W samym II kwartale, dzięki zwiększonej aktywności konsumentów przed Świętami Wielkanocnymi, wzrosła natomiast do 8,8%.
W zgodzie z ESG
Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec czerwca 2025 r. posiadało je 2679 sklepów, co stanowiło 94% całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w pięciu centrach dystrybucyjnych Grupy. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła 109 MW. Dino Polska uzyskała w I pół. 2025 r. 56 GWh energii ze słońca, o 24% więcej niż w analogicznym okresie 2024 r.
Dino zarządza 2933. sklepami
Dino to ogólnopolska sieć w segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Na koniec 2024 roku sieć Dino liczyła 2746 sklepów. W 2024 roku otworzyła 283 nowe sklepy. Na koniec września 2025 r. sieć posiadała 2933 sklepów – sieć uruchomiła 245 nowych marketów.
Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1159,6 tys. mkw. wobec 1014,7 tys. mkw. rok temu.