Marka Thai Wok, znana z serwowania autentycznej kuchni azjatyckiej w formule casual dining, wchodzi w nowy etap rozwoju. Sieć uruchomiła nowy koncept pod nazwą WOKy by Thai Wok, który ma odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby gości i trendy w gastronomii. Pierwszy lokal zostal uruchomiony w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.
„Z przyjemnością ogłaszam start naszego nowego konceptu – WOKy by Thai Wok. To odpowiedź na zmieniający się rynek i oczekiwania gości. Chcemy oferować autentyczne dania azjatyckie w cenie dostępnej na co dzień. Pierwszy lokal otworzyliśmy 1 października we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim, a kolejne planujemy w mniejszych miastach i/lub w mniejszych lokalnych obiektach handlowych” – komentuje Bartosz Brusikiewicz, Managing Director; co-owner of Thai Wok & Tuk Tuk.
Nowy format ma na celu zwiększenie dostępności kuchni azjatyckiej w Polsce – nie tylko w największych aglomeracjach, ale także w mniejszych miastach. WOKy by Thai Wok ma być konceptem bardziej kompaktowym, elastycznym i dostosowanym do lokalnych warunków handlowych, zachowując przy tym autentyczny smak i jakość, z których słynie Thai Wok.
„Naszym celem jest, by smaki Azji w dobrej jakości były bliżej każdego – nie tylko w największych aglomeracjach” — dodaje Bartosz Brusikiewicz, Managing Director; co-owner of Thai Wok & Tuk Tuk.
W nowym formacie klienci mogą spodziewać się szybkiej obsługi, świeżych składników, przygotowywanych na miejscu dań typu wok oraz przystępnych cen.
Przejęcie
W ub.r. Thai Wok nabył kultowy koncept o nazwie Tuk Tuk. Będzie on modernizowany i rozwijany na większą skalę w całej Polsce w segmencie food hall i high street.
Tuk Tuk posiada cztery lokale. Dwa z nich zostały przejęte i planowana jest ich modernizacja. Ponadto w ramach zapowiadanej ekspansji 14 października został otwarty trzeci Tuk Tuk w Food Hall Browary Warszawskie.
Nowy koncept
Poza przejęciem sieci Tuk Tuk, Thai Wok zdecydowała się otworzyć autorski koncept – restaurację PHOme! 14 października w Browarach Warszawskich otworzyła się pierwsza restauracja zupełnie nowego konceptu PHOme! specjalizująca się w zupach Pho oraz zupach Bun oraz kolejna lokalizacja tajskiego brandu premium Tuk Tuk, która istnieje już od 2013 roku.
Obserwując trendy na rynku gastronomicznym to obecnie można zaobserwować rosnącą popularność trendu food hallowego w Polsce. Dlatego też spółka Thai Wok podjęła decyzję o przejęciu znanego warszawiakom konceptu Tuk Tuk oraz otworzyć autorski – restaurację PHOme!
“Szykowaliśmy się na wejście do food hali. Food hale powstają w całym kraju. To jest nowy trend, który rośnie z roku na rok.
Natomiast food hale nie chcą znanych marek. Preferują marki „domowe”. Stąd też decyzja, że skoro chcemy wejść w food halle, to musimy stworzyć własną markę albo przejąć jakąś lubianą markę” – mówił Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający i współwłaściciel sieci Thai Wok, Tuk Tuk, PHOme!
Specjaliści od azjatyckiej kuchni
Thai Wok to kuchnia tajska – oparta na świeżych, oryginalnych, zdrowych produktach i romatycznych, egzotycznych przyprawach. O najwyższą jakość serwowanych potraw i niepowtarzalność receptur dbają kucharze z Azji. Wiele dań jest widowiskowo przygotowywanych na oczach klientów.
Jej specjalnością jest Pad Thai – smażony makaron ryżowy z kiełkami, tofu i orzeszkami w wielu wariantach do wyboru: wegetariański, z kurczakiem, z krewetkami oraz kurczak z krewetkami.
Restauracje Thai Wok oferują możliwość zjedzenia posiłku na miejscu, lub dostarczenia go pod podany adres.
Obecnie sieć liczy 25 lokali w największych miastach Polski. Przykładowo lokale Thai Wok klienci mogą znaleźć w Atrium Promenada, Westfield Mokotów, Złotych Tarasach czy w Wola Parku.
Tuk Tuk to sieć lokali, w których można zasmakujesz prawdziwego tajskiego jedzenia