Cukiernia Sowa debiutuje w kolejnym mieście

8 października br. klienci Cukiernia Sowa zadebiutowała w Opolu. Na powierzchni ponad 140 mkw. klienci mogą spróbować tortów, ręcznie robionych pralin, lodów własnej produkcji i kawy z palarni Sowa Caffè. Jego atrakcją jest obsługa kelnerska robota o imieniu Bella.

Nowy punkt w Opolu Cukierni Sowa mieści się Centrum Handlowym Karolinka.

Cukiernia Sowa to to rodzinne przedsiębiorstwo, którego tradycja sięga 1946 roku. Jej historia rozpoczęła się w Bydgoszczy od produkcji pieczywa, a dziś jej wizytówką są torty i słodycze. W Centrum Handlowym Karolinka w ofercie są artystyczne torty, ręcznie robione praliny na bazie firmowej czekolady, lody własnej produkcji oraz aromatyczna kawa z palarni Sowa Caffè. Dodatkowo asortyment wytrawnych przekąsek i zestawów oraz pieczywo i słodkie wypieki z segmentu Pyszne z Pieca. W lokalu o powierzchni ponad 140 mkw. znajduje się również przestronna część kawiarniana.

Młodszych klientów cukierni w Opolu zapewne ucieszy robot – kelner, który pomaga w obsłudze klienta, m.in. odbierając brudne naczynia, dostarczając słodkości czy witając gości.

Z okazji otwarcia Cukiernia Sowa przygotowała liczne promocje, które obowiązują do końca miesiąca. Cukiernia zlokalizowana przy wejściu głównym do centrum handlowego.

„Z dumą ogłaszam otwarcie pierwszego punktu Cukierni Sowa w Opolu, zlokalizowanego w Centrum Handlowym Karolinka. To dla nas symboliczny i strategiczny krok – tym samym jesteśmy już obecni w 15. województwie na mapie Polski.

Rozwój naszej sieci to coś więcej niż liczby – to budowanie relacji z lokalnymi społecznościami, słuchanie potrzeb klientów i wprowadzanie jakości, która od blisko 80 lat definiuje naszą markę.

Nie zatrzymujemy się – rozważamy kolejne lokalizacje w Opolu, widząc ogromny potencjał tego miasta.

Dziękuję całemu zespołowi za zaangażowanie i energię, dzięki której możemy wspólnie rozwijać markę z tradycją i nowoczesnym podejściem” – skomentował mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

Nowe kierunki rozwoju – 180 lokali na horyzoncie

Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. 2024 rok zakończyła imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.

Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni.

Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.

Cukiernia Sowa na rynku od 1946 roku

Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów.

Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.  

Cukiernia Sowa to lider branży cukierniczej w Polsce. Produkty marki podkreślają wyjątkowość chwili poprzez wyszukaną formę i niepowtarzalny smak.

Sieć Cukierni Sowa to starannie dopracowana receptura, szeroka oferta cukiernicza, oferta lunchowa, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i lokalna palarnia kawy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz