Sieć Woolworth konsekwentnie rozszerza swoją obecność w Polsce. 15 października otworzyła sklep w Dąbrowie Górniczej. Jego powierzchnia sprzedaży to 1149 mkw. To kolejny krok w dynamicznej ekspansji firmy, która stawia sobie za cel uruchomienie nawet 400 placówek w całym kraju.
Nowe sklepy oferują szeroki asortyment produktów codziennego użytku, odzieży, artykułów gospodarstwa domowego oraz dekoracji – wszystko w atrakcyjnych cenach.
Kolejne otwarcia
Rozwój sieci nie zwalnia tempa. Już 16 października Woolworth otworzył sklep w Legnicy przy ul. Gwiezdnej 4. Na 23 października zaplanowano otwarcie placówki w Skierniewicach (ul. Czesława Liska 1), a 30 października – dwóch kolejnych: w Cieszynie (ul. Stawowa 50) i Włocławku (ul. Kruszyńska 45).
Listę tegorocznych otwarć uzupełnią sklepy: w Zielonej Górze, który zadebiutuje 12 listopada przy ul. Henryka Sienkiewicza 9, w Kwidzynie (ul. Żwirowa) – 13 listopada, w Tychach (ul. Towarowa 2c) –
– 20 listopada.
Nowe placówki
2 października marka otworzyła dwa nowe sklepy jednego dnia – w Lesznie oraz Mysłowicach. Sklep Woolworth w Mysłowicach mieści się przy ul. Katowickiej 64. Na powierzchni sprzedaży wynoszącej 897 mkw, na klientów czeka bogata oferta produktów dla całej rodziny.
Druga z nowo otwartych placówek znajduje się w Lesznie przy Alei Konstytucji 3 Maja 12. Sklep oferuje 748 mkw. przestrzeni sprzedażowej i szeroki wybór artykułów non-food w korzystnych cenach.
Woolworth niedawno otworzył również sklep w Ciechanowie przy ul. Prymasa Tysiąclecia 7D. Placówka o powierzchni sprzedaży 891 mkw. oferuje szeroki wybór produktów w przystępnych cenach.
W sierpniu br. sieć uruchomiła trzeci sklep w Warszawie (ul. Głębocka 13, 667 m²), który był 56. placówką Woolworth w Polsce. W ostatnich miesiącach nowe sklepy pojawiły się także w Gliwicach (ul. Łabędzka 24, 801 m²), na Bielanach Wrocławskich (centrum handlowe Aleja Bielany) oraz w Koszalinie (ul. Koszalińska 3, 938 m²).
„Polska jest dla nas strategicznym rynkiem w Europie. Naszym celem jest, aby w ciągu kilku lat Woolworth stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie non-food w Polsce” — podkreśla Szymon Dąbrowski, Managing Director Woolworth na Polskę.
Z bogatą ofertą
Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.