Sieć Vollmart osiągnęła na rynku polskim liczbę 12 sklepów. Najnowsze placówki powstały w Przemyślu, Dębicy oraz Białej Podlaskiej. Marka konsekwentnie zwiększa dostępność swojej oferty, oferując klientom atrakcyjne ceny i wysoką jakość obsługi.
Po otwarciu 12. sklepu w Przemyślu przy ul. Zyblikiewicza 9 marka jest już w zasięgu ponad miliona mieszkańców w promieniu do 50 km. Vollmart daje klientom szansę na alternatywę w wyborze sklepu spożywczego, powrót do tradycyjnego handlu detalicznego oraz doświadczenie prawdziwej obsługi klienta, przy zachowaniu najniższych cen bez polowania na promocje
Sieć zdobywa także coraz większą grupę klientów biznesowych, którzy doceniają profesjonalną obsługę i możliwość tańszych zakupów niż w hurtowniach.
„Coraz więcej Polaków (i nie tylko!) ma szansę na realną alternatywę w wyborze sklepu spożywczego, powrót do korzeni handlu detalicznego, doświadczenie prawdziwej obsługi klienta, a przede wszystkim dostęp do zawsze najniższej ceny — bez polowania na promocje i bez konieczności kupowania na zapas.
Mamy też coraz większą grupę klientów firmowych, którzy doceniają naszą obsługę klienta oraz błyskawiczną możliwość tańszych zakupów. Porównanie cen w Vollmart oraz cen w hurtowniach (gdzie do tej pory się zaopatrywali) wypada prawie zawsze na naszą korzyść!
Nasze plany i aspiracje sięgają dużo dalej — chcemy być rozpoznawalną marką o zasięgu ogólnopolskim.
Klienci potrzebują miejsca na tanie, ale jakościowe zakupy, akceptując nasz transparentny model biznesowy. Świadczy o tym wiele komentarzy w social mediach, które nawołują do otwarcia naszego hard dyskontu Vollmart w kolejnych miastach” – czytamy w komunikaie firmy.
Niedawno sieć otworzyła swoje placówki w Dębicy, przy ul. Rzeszowskiej 151 oraz Białej Podlaskiej, przy ul. Brzeskiej 172.
Vollmart kontynuuje ekspansję w całym kraju, dążąc do tego, by stać się rozpoznawalną siecią o zasięgu ogólnopolskim, oferującą klientom wygodne zakupy, niskie ceny i profesjonalną obsługę.
Pierwszy sklep sieci Vollmart, należącej do Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, został otwarty w lutym 2021 w Siedlcach. Rok później pojawiły się nowe placówki m.in. w Świebodzinie oraz Ostrowcu Świętokrzyskim i Hrubieszowie, gdzie Vollmart przejął lokalizacje po rosyjskiej sieci Mere.
Model sprzedaży
Dyskonty Vollmart wyróżnia brak gazetki i reklamy – ograniczenie kosztów marketingowych. Ograniczone wyposażenie sklepu – towary sprzedawane prosto z palet i kartonów, co znacząco redukuje koszty operacyjne oraz efektywna optymalizacja kosztów – każda złotówka wydana musi przekładać się na niższą cenę dla klienta.
Polska sieć z 12. sklepami
Vollmart to polska sieć nowoczesnych hard dyskontów. Istotą tego formatu jest zapewnienie klientom najkorzystniejszych cen na ulubione towary poprzez optymalizację procesów handlowych oraz rezygnację z kosztownego, zbędnego wyposażenia, gazetek i reklam. Asortyment sieci Vollmart obejmuje około 1200 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej oraz przemysłowych codziennego zapotrzebowania w niezwykle korzystnych cenach. Dostawcami są nie tylko międzynarodowi, ale przede wszystkim lokalni producenci, którzy wytwarzają wysokiej jakości produkty. Klienci to osoby o zróżnicowanych dochodach, które chcą rozsądnie gospodarować swoim budżetem.