MR.DIY otwiera pierwszy sklep w Bydgoszczy

Pod koniec roku w bydgoskim Focusie zostanie otwarty pierwszy w mieście sklep sieci MR.DIY. Salon o powierzchni 872 mkw. będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze, w jednym z kluczowych ciągów handlowych galerii.

MR.DIY to dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa sieć oferująca szeroki wybór artykułów do domu, ogrodu, biura i majsterkowania. Wybór Focusa na miejsce debiutu marki nie jest przypadkowy – to jedno z najczęściej odwiedzanych centrów handlowych w Bydgoszczy, z bogatą ofertą sklepów, usług, gastronomi oraz doskonałym zapleczem komunikacyjnym, które zapewnia łatwy dostęp zarówno mieszkańcom miasta, jak i okolic.

Nowy sklep został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i czytelnej prezentacji oferty. Na powierzchni ponad 870 mkw. znajdą się m. in. artykuły gospodarstwa domowego, dekoracje wnętrz, narzędzia, akcesoria samochodowe, produkty szkolne i biurowe, zabawki oraz asortyment dla majsterkowiczów – wszystko w przystępnych cenach i przyjaznym układzie przestrzennym.

„Aktualnie oferta sklepów MR.DIY w Polsce obejmuje ponad 6 tys. produktów z 10 kategorii. Jesteśmy przekonani, że tak różnorodny asortyment spotka się z zainteresowaniem mieszkańców Bydgoszczy i okolic. Zarówno projektując sklep, jak i pracując nad naszą ofertą produktową dokładamy wielu starań, aby stać się ulubionym miejscem codziennych zakupów dla całych rodzin, gdzie niskie ceny obecne są każdego dnia” – tłumaczy Magdalena Nazarewicz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w MR.DIY Poland.

Choć oficjalne otwarcie sklepu zaplanowano na koniec roku, prace adaptacyjne już trwają. Nowa inwestycja to nie tylko kolejny punkt na mapie handlowej Focusa, ale także nowe miejsca pracy i impuls dla lokalnego rynku.

„W naszym nowym sklepie pracę znajdzie 11 osób. W tej chwili poszukujemy głównie kasjerek i kasjerów, mile widziani są kandydaci z doświadczeniem w obsłudze klienta na podobnym stanowisku. Do zaoferowania mamy umowę o pracę, pakiet benefitów pracowniczych, a także możliwości rozwoju zawodowego i awansu” – dodaje Magdalena Nazarewicz.

Z malezyjskimi korzeniami

MR.DIY to pochodząca z Malezji marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, silnie obecna w Azji i rozwijająca się w Europie.

Obecnie posiada ponad 5000 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w RPA, Turcji, Hiszpanii i teraz już w Polsce. Sklepy MR.DIY oferują szeroki wybór produktów w 10 głównych kategoriach, tj. artykuły gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz, majsterkowanie, artykuły elektryczne, akcesoria papiernicze i sportowe oraz inne (w tym zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria).

MR.DIY pozostaje wierny obietnicy dostarczania klientom „Zawsze Niskich Cen”. Firma nieustannie poszukuje innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych konsumentów, zapewniając, że każda osoba znajdzie wartość i satysfakcję w tym, co oferuje marka.

CH Focus ma niemal 140 najemców

Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy powstało w centrum miasta, w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. To najchętniej odwiedzane centrum handlowe w Bydgoszczy. W 2010 roku uznane zostało przez Forum Najemców za jeden z 10 najlepszych obiektów handlowych w Polsce.

Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 44 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się niemal 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych. Do grona najemców zaliczają się salony znanych marek odzieżowych, takich jak: H&M, Reserved, Mohito, Guess, New Yorker, HalfPrice, a także elektromarket Media Expert, Empik, iDream Apple Premium Reseller oraz salony z wyposażeniem domu: Home&You i Homla.

Dla miłośników aktywnego trybu życia na niemal 900 mkw. swój asortyment oferuje marka Intersport oraz funkcjonuje największy całodobowy klub fitness w Bydgoszczy– StepOne. Najmłodsi mogą korzystać z sali zabaw Figlowisko oraz zewnętrznego placu zabaw, znajdującego się od ulicy Jagiellońskiej.

Do dyspozycji klientów jest bogata strefa food court, złożona z takich restauracji i lokali, jak: Pizza Hut, Burger King, KFC, McDonald’s, Berlin Doner Kebap, Bierhalle, Express Oriental, Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Starbucks i wielu innych. Powierzchnię blisko 3 tys. mkw. zajmuje Carrefour Market.

W obiekcie znajduje się także 13-salowe kino Cinema City, które jest największym kompleksem kinowym w mieście. Centrum jako jedyne w regionie posiada salę 4DX.

CH Focus w Bydgoszczy zostało oddane do użytku w 2008 roku. Jest laureatem wielu cennych nagród.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz