INTERSPORT Polska notuje spadek sprzedaży w III kwartale 2025

Według wstępnych szacunków spółka INTERSPORT Polska w okresie od 1 lipca do 30 września 2025 roku osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 41,2 mln zł, co stanowi spadek o 15,4% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy to przychody wyniosły 48,7 mln zł.

Narastająco, w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2025 roku, spółka zanotowała łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 82,3 mln zł, czyli o 12,4% mniej niż w tym samym okresie roku poprzedniego, gdy przychody wyniosły 94 mln zł.

Partnerstwo z OTCF

INTERSPORT Polska S.A. poinformował we wrześniu o zawarciu umowy objęcia akcji z OTCF S.A., właścicielem marki 4F i dotychczasowym akcjonariuszem spółki. Inwestycja miała wzmacnia partnerstwo obu firm.

Jak zapowiadano w komunikacie pozyskany kapitał miał zostać przeznaczony na intensyfikację kluczowych działań strategicznych INTERSPORT. W centrum planów był dalszy rozwój modelu omnichannel, tak aby oferta OTCF była prezentowana w sposób spójny i komplementarny zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.

„Umocnienie współpracy z OTCF to nie tylko wzmocnienie finansowe, ale także strategiczna decyzja, która pozwoli nam jeszcze szybciej realizować przyjęte cele. Miniony rok nie był łatwy dla naszej współpracy, jednak wspólnie znaleźliśmy sposób, aby krok po kroku odbudować silne partnerstwo.

Pod koniec 2024 roku klienci ponownie mogli zobaczyć w naszych sklepach produkty marek 4F i Under Armour, a w połowie 2025 roku rozpoczęliśmy także sprzedaż online. Teraz, dzięki nowej inwestycji, którą sfinalizujemy w najbliższych dniach, otwieramy kolejny rozdział tej współpracy. Zainteresowanie inwestorów i wzrost notowań pokazują, że rynek dostrzega wartość i potencjał, jaki tkwi w naszej transformacji” – podkreślał Aivars Bunde, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

Dobre wyniki za rok obrotowy 2024/2025

Pomimo trudnych warunków makroekonomicznych, INTERSPORT Polska zakończył rok obrotowy 2024/2025 z wyraźnym wzrostem sprzedaży internetowej o ponad 15% oraz kontynuacją transformacji cyfrowej, która przekształciła model biznesowy firmy. Dzięki inwestycjom w omnichannel i modernizacji sieci sklepów, firma jest gotowa na dalszy rozwój oraz adaptację do dynamicznych zmian rynkowych.

Firma skoncentrowała się na rozwoju cyfrowych kanałów sprzedaży, reorganizacji sieci sprzedaży stacjonarnej oraz wdrożeniu nowoczesnych technologii wspierających procesy zakupowe.

INTERSPORT Polska ma w portfolio 29 sklepów

INTERSPORT Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Asics, 4F, Under Armour, Salomon, The North Face, Viking, Uvex. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy.

INTERSPORT Polska S.A. prowadzi obecnie sprzedaż w 29 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT, która posiada łącznie 5381 punktów sprzedaży w 42 krajach na pięciu kontynentach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz