Aura Park Szczecinek wzmacnia ofertę modową – dołączają marki z grupy LPP

Dla Aura Park Szczecinek – projektu parku handlowego realizowanego we współpracy Acteeum Group i Terg SA – początek jesieni okazał się być bardzo gorący. Najbardziej wyczekiwane przez klientów marki lawinowo dołączają do projektu, którego ofertę zakupową wzbogaciła właśnie grupa LPP. Wynajmując łączna powietrznię ponad 3,000 mkw marki Reserved, Sinsay, Cropp i House wprowadzają ofertę modową Aury Park na niedostępny dotąd w Szczecinku i całym regionie poziom.

Budowa obiektu rozpocznie się jeszcze w tym roku, zaś otwarcie dla klientów planowane jest na 2. połowę 2026.

Budowany przez Acteeum Group we współpracy z Terg S.A. szczecinecki Aura Park to największy i najnowocześniejszy w Szczecinku regionalny park handlowy. Wyjątkowa atrakcyjność kompleksu oraz świetna współpraca deweloperów z najemcami sprawiają, ze najbardziej znane i wyczekiwane przez klientów marki już dołączyły do projektu. Do ich grona dołączyły ostatnio marki modowe z grupy LPP.

Dzięki podpisanym właśnie umowom najmu, Reserved, Sinsay, Cropp i House otworzą swoje salony, których łączna powierzchnia w Aura Park Szczecinek przekroczy 3,000 mkw. Tym samym, oferta modowa kompleksu, obejmująca już m. in. markę New Yorker, nabrała wyjątkowych kształtów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów.

„Mamy to! Z wielką radością możemy ogłosić, ze marki grupy LPP dołączają do Aury Park w Szczecinku. Jesteśmy pełni satysfakcji, że tak znamienity najemca obdarzył nas i nasz projekt zaufaniem, i to w skali ponad 3,000 mkw powierzchni handlowej.

Jednocześnie wielką satysfakcję sprawia to, ze obecność Raserved, House, Sinsay i Cropp w naszym parku handlowym to świetne wpisanie się w oczekiwania rynku. Klienci ze Szczecinka i okolic nigdy dotąd nie mogli cieszyć się tak łatwym dostępem do tak różnorodnej i atrakcyjnej oferty, jaką zapewni Aura Park” – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w Acteeum Central Europe.

Aura Park Szczecinek

AURA Park Szczecinek będzie mieć 35 najemców

AURA Park Szczecinek to obiekt w formule regionalnego parku handlowego, który obejmuje swym zasięgiem miasto Szczecinek oraz otaczający region. Formułą architektoniczną, doborem znanych i lubianych marek oraz doskonałemu skomunikowaniu projekt realizowany we współpracy z Terg SA wprowadzi nową, niedostępną dotąd jakość oraz różnorodność w krajobraz handlowy Szczecinka i okolic.

Na łącznej powierzchni 26 tys. mkw GLA szczecinecki kompleks handlowy zaoferuje szeroką gamę sklepów, lokali gastronomicznych i usługowych różnorodnych marek. W ramach kompleksu powstanie tam największy w regionie market budowlany o powierzchni ok. 8 tys. mkw., supermarket o powierzchni ok. 2 tys. mkw. oraz 35 lokali handlowych w ramach Retail Parku.

Oferta Aura Park Szczecinek obejmie znane marki modowe, dyskontowe, obuwnicze, drogeryjne, sportowe, wyposażenia domu oraz gastronomiczne. Klienci znajdą tu także ofertę gastronomiczną, włącznie z restauracją znanej i niezwykle popularnej marki, oferującą także funkcjonalność drive-thru. Otwarcie lokali tak wielu znanych i wyczekiwanych marek umożliwi mieszkańcom miasta oraz okolic dokonanie kompleksowych i atrakcyjnych zakupów, niedostępnych dotąd w tak dogodnej i przyjaznej lokalizacji.

Dodatkowo, dla wygody klientów obiekt oferuje przestronny, łatwo dostępny parking na ponad 1000 pojazdów, stancję paliw oraz infrastrukturę zapewniającą płynne skomunikowanie zarówno w ramach Szczecinka jak i regionu.

Acteeum ma realizacji ponad 100 000 mkw. GLA

Acteeum Group to międzynarodowa firma działająca na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych. Acteeum kompleksowo obsługuje cały proces deweloperski, począwszy od identyfikacji odpowiednich gruntów pod zabudowę, poprzez etapy projektowania, budowy i komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów. Firma od wielu lat współpracuje z dużymi partnerami instytucjonalnymi, w tym CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis, BIG Shopping Centers, Falcon Investment Management, a także inwestorami prywatnymi.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i doskonałej znajomości rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, Acteeum zdobyło pozycję lidera w budowie centrów handlowych, w szczególności parków handlowych w formacie „Power Center” charakteryzujących się zarówno świetna lokalizacją, nowoczesną i dogodną architekturą, a także zaawansowanymi rozwiązaniami proekologicznymi zgodnymi z praktykami ESG. Pozycję Acteeum na rynku potwierdzają zrealizowane w ostatnich latach duże projekty deweloperskie, w szczególności ponad 400 000 mkw. GLA obiektów handlowych obejmujących ponad 800 sklepów i lokali usługowych oraz ponad 40 000 mkw. PUM projektów mieszkaniowych obejmujących ponad 800 lokali mieszkalnych w największych aglomeracjach Polski.

Aktualnie Acteeum jest w trakcie realizacji szeregu kolejnych projektów parków handlowych, o łącznej powierzchni GLA ponad 100 000 mkw. – między innymi w Siemianowicach, Konstantynowie Łódzkim, Lubinie oraz Pile i przygotowuje kolejne realizacji.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz