EPP: polskie marki głównymi bohaterami nowej oferty Parku Handlowego Zakopianka

W stolicy Małopolski, Park Handlowy Zakopianka pisze nowy rozdział swojej historii, w którym główną rolę odgrywają rodzime marki. Zarządzany przez EPP obiekt pozyskał dwóch nowych najemców – Medicine oraz Cukiernię Sowa, a wieloletni partnerzy, m.in. Sinsay, Diverse i 4F kontynuują współpracę i powiększają swoje powierzchnie. Nowe i przedłużone umowy objęły łączną powierzchnię blisko 2100 mkw.

„Konsekwentnie budujemy i wzmacniamy wartość PH Zakopianka na lokalnym rynku, łącząc stabilność z elastycznością. Nasz miks najemców to wyważona kompozycja rodzimych marek i międzynarodowych sieci handlowych, które doskonale odpowiadają na potrzeby naszych klientów.

Ostatnie zmiany pokazują, że polscy najemcy odważnie rozwijają i zmieniają swoje formaty, czego przykładem jest Sinsay, który czterokrotnie powiększył zajmowaną przestrzeń czy dwa razy większy Diverse. Do stworzenia nowych historii dla swojej ekspansji wybierają sprawdzone miejsca, które – tak jak zarządzany przez nas obiekt – mogą zaoferować przestrzeń do rozwoju i lojalną bazę klientów” – podkreśla Justyna Bergmann-Reczek, Asset Manager w EPP.

Głównymi bohaterami zmian w PH Zakopianka są polskie marki, które coraz śmielej zaznaczają swoją obecność w centrum handlowym. Medicine przyciąga klientów współczesnym wzornictwem i niepowtarzalnym charakterem swoich kolekcji kierowanych do osób, które w modzie szukają autentyczności. Wkrótce ofertę centrum rozszerzy również 4F – dynamicznie rozwijająca się marka sportowa, łącząca funkcjonalność z designem na światowym poziomie.

Nowe otwarcia w PH Zakopianka nie ograniczają się jednak do sektora mody. Już wkrótce w przestrzeni parku handlowego zadebiutuje Cukiernia Sowa, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek cukierniczych. Jej obecność podkreśla kierunek, w jakim zmierza centrum – w stronę miejsca, które łączy zakupy z przyjemnościami oferując zróżnicowane doświadczenia dla odwiedzających.

Atrakcyjność Parku Handlowego Zakopianka budują nie tylko nowi, lecz także wieloletni najemcy. Sinsay i Diverse i 4F przedłużyły współpracę i znacząco powiększyły swoje powierzchnie, pokazując, że krakowskie centrum pozostaje dla nich naturalnym kierunkiem rozwoju. Nexterio, sieć outletowa specjalizująca się w wyposażeniu wnętrz, również postawiła na kontynuację współpracy z obiektem.

Park Handlowy Zakopianka ma ok. 70 najemców

Park Handlowy Zakopianka to jedna z największych lokalizacji usługowo-handlowych w Małopolsce. Obiekt wyróżnia dogodne położenie przy jednej z głównych dróg krajowych oraz obwodnicy Krakowa. Kompleks handlowy tworzy główny budynek centrum handlowego, kino Cinema City, zrewitalizowany historyczny budynek z początku XX wieku, w którym znajduje się m.in. Intersport i JYSK oraz sklepy wielkopowierzchniowe: Decathlon, Castorama i Carrefour. Do grona najemców należą m.in. My Fitness Place, Komfort, Reserved, RTV EURO AGD. Na terenie obiektu znajduje się około 70 lokali handlowych i usługowych, a do dyspozycji klientów pozostaje 2200 miejsc parkingowych.

EPP zarządza 28. obiektami handlowymi

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz