Od początku roku drogeria dm urosła o 20. sklepów i ma już 70. lokalizacji

30 października Cieszyn i Wołomin dołączyły do zakupowej mapy dm. Drogeria przekracza właśnie okrągłe 70 punktów w Polsce.

Drogeria dm konsekwentnie rozwija się w Polsce. Od początku roku otworzyła 20. nowych sklepów i zapowiada kolejne. Nowe drogerie dm pojawiły się w: Nowym Targu, Kostrzynie, Opolu, Świdnicy, Warszawie (2 sklepy), Krakowie, Kłodzku, Łodzi, Wrocławiu (2 sklepy), Poznaniu (2 sklepy), Tarnowskich Górach, Ciechanowie, Lesznie, Lubsku, Skierniewicach, Wołominie i Cieszynie.

„Mijający rok to czas intensywnego i satysfakcjonującego rozwoju dm. Konsekwentnie realizujemy strategię ekspansji, wzmacniając naszą obecność w codziennym życiu klientów” – mówi Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji dm w Polsce.

„Trzymamy się sprawdzonych formatów sklepów, bo to one gwarantują komfort i jakość, od atmosfery aż po najdrobniejsze rozwiązania. Dzięki temu każde nowe miejsce jest spójne z doświadczeniem, którego klienci oczekują od dm: przyjemnością, spokojem i poczuciem „bycia u siebie” – dodaje.

Każde nowe otwarcie pokazuje, że mieszkańcy z radością witają drogerie w swoich miastach, a zespół dm z tą samą gościnnością zaprasza ich do swojego świata. Drogerie dm stają się miejscem codziennych, niespiesznych zakupów dla coraz większej liczby Polaków. Wiedzeni ciekawością, wracają po produkty, ale też po atmosferę – cieplejszą, bliższą temu, co dobrze znają z domu.

Z przyjaznym konceptem

Z myślą o komforcie klientów drogerie oferują szereg udogodnień: strefy odpoczynku, miejsca dla rodziców z dziećmi – bujane koniki, przewijaki z zapasem darmowych pieluch i kąciki do karmienia – doskonałe dla całych rodzin. Są też dodatkowe usługi foto, stacje darmowego pakowania prezentów czy urodowa Strefa Inspiracji z ofertą makijażową. A wszystko po to, by zakupy w dm były naturalnym, miłym rytuałem, a nie obowiązkiem do „odhaczenia”. To człowiek jest w centrum działań dm, a filozofia ta znajduje odzwierciedlenie zarówno w aranżacji wnętrz sklepów, jak i sposobie obsługi klientów. Dlatego drogeria zwraca szczególną uwagę na profesjonalne doradztwo i dbałość o wyjątkowe doświadczenia zakupowe.

Marka zyskuje rozpoznawalność zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Klienci wracają do dm, bo znajdują tu nie tylko produkty, ale też przyjazną domową wręcz atmosferę i wartości, z którymi chcą się utożsamiać. Na wszystkie otwarcia dm przygotowuje się „jak gospodarz na przyjęcie” – klientom wręcza prezenty, rabaty powitalne na zakupy oraz słodko-słone poczęstunki z produktów własnych marek. Każde wydarzenie to wyjątkowa okazja, by poznać drogerię z bliska.

Unikalna polityka cen

Podczas gdy w polskim handlu trwa wojna cenowa między dyskontami, drogeria dm konsekwentnie stawia na własną, unikatową politykę trwałych cen. Pokazuje, że można kupować sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogeria dm gwarantuje, że każda cena półkowa nie będzie podniesiona przez minimum 4 miesiące od ostatniej zmiany, widocznej zawsze przy produkcie. Jak to wygląda w praktyce? Od roku ceny ponad 9 tysięcy produktów w dm nie zostały podniesione, a ponad 1600 artykułom tę cenę wręcz obniżono. Warto podkreślić, że dodatkowe korzyści zapewnia aplikacja dm z dostępnymi kuponami rabatowymi. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.

Obecnie dm liczy 70 sklepów w całej Polsce.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz