Marcin Winkler, Breuninger: Polska to jeden z najbardziej obiecujących rynków

Niemiecka multibrandowa platforma sprzedażowa BREUNINGER.COM świętuje czwarte urodziny obecności na rynku polskim i 17. na rynku niemieckim. Od początku pojawienia się w Polsce oferuje swoim klientom najszerszy asortyment mody designerskiej upper premium i luxury ze starannie wyselekcjonowanym portfolio blisko 1500 marek.

Sprzedaż online – obok handlu stacjonarnego na wybranych rynkach – jest fundamentalną częścią długoterminowej strategii rozwoju Breuninger. Polska zaś należy do najbardziej strategicznych rynków w obszarze e-com., co znajduje odzwierciedlenie zarówno w selektywnie dobranym asortymencie, jak i inwestycjach marketingowych. Marka konsekwentnie umacnia swój międzynarodowy wizerunek jako kreatora trendów w segmencie designer fashion – co wyraźnie widać w kuratorskim podejściu do oferty: starannie dobranych kolekcjach oraz ekskluzywnych, limitowanych dropach. Platforma każdego tygodnia przyciąga setki tysięcy klientek i klientów, a rosnąca baza użytkowników, zbliżająca się do pół miliona osób, potwierdza stale rosnącą pozycję marki.

BREUNINGER.COM konsekwentnie umacnia swoją obecność na rynku polskim poprzez współpracę z topowymi mediami fashion & lifestyle oraz liderami opinii – w tym uznaną stylistką gwiazd Alicją Werniewicz, pełniącą rolę oficjalnej Fashion Expert marki w Polsce, oraz kilkunastoma czołowymi influencerami. Lokalne działania, w tym światowe kampanie z polskimi ikonami mody jak Ola Rudnicka czy Lidia Popiel, wzmacniają wizerunek platformy jako najmodniejszego multibrandu premium na polskim rynku.

„Polska jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków dla Breuninger. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy podwoiliśmy świadomość marki, a dynamika naszego wzrostu – silna, dwucyfrowa i znacząco przewyższająca tempo wzrostu rynku – potwierdza, że konsekwentnie budujemy mocną pozycję w segmencie premium i luxury. To dla nas jasny sygnał, że polscy klienci oczekują selekcji na światowym poziomie, a my chcemy być ich pierwszym wyborem” – mówi Marcin Winkler, General Manager CEE, BeNeLux, SE w Breuninger.

W ramach celebracji urodzin marka przygotowała dla polskich klientów specjalny kod rabatowy na zakupy online, który obniży kwotę do zapłacenia o 150 zł (za zakupy zrobione za minimum 750 zł. Oferta obowiązuje od środy w aplikacji, a od piątku na stronie).

Ponad 140 lat na rynku

Firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej ponad 140-letniej historii wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Oprócz 13 domów towarowych w Niemczech i Luksemburgu, marka uruchomiła w 2008 r. sklep internetowy BREUNINGER.COM. Odwiedzany przez kilka milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium, a od 2022 roku także w Polsce.

Zaangażowanie w sprzedaż online – obok handlu stacjonarnego na wybranych rynkach – jest fundamentalną częścią długoterminowej strategii rozwoju Breuninger. Marka posiada sklepy internetowe w dziesięciu krajach, co sprawia, że jest jednym z wiodących domów towarowych omnichannel w Europie. Breuninger prowadzi sprzedaż online w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, a także na nowych rynkach: Belgii, Czechach, Hiszpanii, Holandii, Luxemburgu, Polsce, Włochy, za które odpowiada Marcin Winkler, General Manager, Benelux, CEE, SE.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz