Malezyjska sieć MR.DIY zadebiutuje w kolejnym mieście

Malezyjska sieć MR.DIY konsekwentnie umacnia swoją pozycję na polskim rynku. 15 listopada otworzy kolejny sklep – tym razem zadebiutuje w Gorzowie Wielkopolskim. Nowy lokal o powierzchni 800 mkw. znajduje się w Galerii Askana, na najniższym poziomie centrum handlowego. To 11. sklep sieci w Polsce.

Z okazji otwarcia na klientów przygotowano szereg atrakcji. W dniu otwarcia na klientów będą czekać prezenty za zakupy, rodzinne warsztaty, darmowy poczęstunek, malowanie buziek i liczne konkursy. Wśród nagród znajdą się iPhone 16 oraz vouchery do sklepu MR.DIY.

„Cieszymy się, że już wkrótce mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego będą mogli odwiedzić nasz sklep MR.DIY w Galerii Askana. To dla nas ważny krok, by być jeszcze bliżej klientów i zaoferować im szeroki wybór produktów w zawsze niskich cenach. Mamy nadzieję, że nasza oferta stanie się codziennym wsparciem w domu, pracy i czasie wolnym” – mówi Magdalena Nazarewicz, Business Development Director Europe w MR.DIY Poland. 

„Galeria Askana to jedno z najpopularniejszych miejsc zakupów i spotkań w regionie, idące z duchem czasów. Jesteśmy przekonani, że nasz sklep doskonale wpisze się w jej odświeżoną odsłonę i dodatkowo wzmocni różnorodność oferty, dzięki czemu Galeria Askana jeszcze lepiej odpowie na potrzeby i rosnące oczekiwania klientów”.

Ekspansja na rynku polskim

23 listopada 2024 r. marka MR.DIY zadebiutowała w Polsce, otwierając pierwszy sklep w CH Platan w Zabrzu. Lokal o powierzchni 724 mkw. uczynił Polskę 13. rynkiem w globalnej sieci MR.DIY i trzecim w Europie.

Rozwój sieci w Polsce, a szczególnie w Warszawie, postępuje bardzo dynamicznie. 18 lipca otwarto pierwszy stołeczny sklep w Galerii Wileńskiej, zajmujący 1 072 mkw. na poziomie 1.

Kolejna lokalizacja ruszyła 9 sierpnia w warszawskim centrum handlowym Blue City. To drugi salon MR.DIY w stolicy. Sklep o powierzchni 599 mkw. na poziomie +2 oferuje ponad 6 tysięcy produktów z 10 kategorii – od artykułów gospodarstwa domowego i dekoracji, przez produkty szkolne i biurowe, po narzędzia, akcesoria samochodowe, zabawki i artykuły zoologiczne. Oprócz szerokiej gamy produktów własnych MR.DIY, klienci znajdą tu również znane marki w konkurencyjnych cenach.

13 września otwarto kolejne dwa warszawskie sklepy: pierwszy w formacie parku handlowego – w CH Zielony Targówek – oraz największy sklep MR.DIY w Polsce, znajdujący się w Galerii Młociny. Salon w Zielonym Targówku, zajmujący 894 mkw., oferuje ponad 6 tys. produktów z 10 kategorii i jest trzecim punktem sieci w stolicy. Z kolei flagowy sklep w Galerii Młociny liczy 1 231 mkw. i znajduje się na poziomie 1 centrum handlowego.

Obecnie MR.DIY posiada w Warszawie cztery sklepy, a do końca 2025 roku planuje otworzyć kolejne dwa, konsekwentnie umacniając swoją pozycję na polskim rynku.

MR.DIY ma 11 sklepów w Polsce

Malezyjska sieć handlowa MR.DIY rozpoczęła działalność w 2005 roku od sklepu z narzędziami. Dziś, po 19 latach funkcjonowania, może pochwalić się ponad 4 000 sklepami na całym świecie. Marka z sukcesami działa w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach, Bangladeszu, a także w Turcji oraz Hiszpanii.

MR.DIY to pochodząca z Malezji sieć sklepów, oferująca ponad 6 tys. produktów codziennego użytku z 10 kategorii, takich jak: artykuły gospodarstwa domowego, dekoracyjne, szkolne i biurowe, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, a także zabawki i artykuły dla zwierząt. Oprócz produktów marki własnej, klienci znajdą na półkach również wiele dobrze znanych marek w konkurencyjnych cenach. Sieć MR.DIY aktualnie posiada ponad 5000 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w RPA, Turcji, Hiszpanii. W Polsce obecna jest od listopada 2024 roku.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz