KFC dołączy do strefy food court Galerii Askana

Już w drugiej połowie grudnia marka KFC zaprosi mieszkańców Gorzowa na otwarcie nowej restauracji w Galerii Askana. To kolejna doskonała marka, która dostrzega potencjał dynamicznie zmieniającej się Askany. KFC będzie zlokalizowane na piętrze, w strefie food court, na powierzchni 170 mkw.

„Cieszymy się, że wkrótce marka KFC dołączy do grona najemców Galerii Askana. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych brandów gastronomicznych, który swoją obecnością potwierdza potencjał naszego centrum. Decyzja o otwarciu lokalu w Askanie pokazuje, że rynek dostrzega rosnące zapotrzebowanie na ofertę gastronomiczną oraz atrakcyjność miejsca, które konsekwentnie modernizujemy i rozwijamy. Jesteśmy przekonani, że KFC dopełni nasz food court i stanie się ważnym punktem na mapie codziennych spotkań naszych klientów” – podkreśla Joanna Bieniek, Dyrektor działu najmu Galerii Askana.

Ponad 80 lat na rynku

KFC to światowa sieć restauracji serwujących dania z kurczaka, pionier wśród restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia pierwszej restauracji KFC w 1930 r. w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 390 restauracji.

W dniu otwarcia na gości lokalu będzie czekała wyjątkowa promocja – kubełki pełne soczystych Hot Wings dla 100 pierwszych osób za symboliczną złotówkę! Ponadto wielbiciele marki zostaną zaproszeni na słodki poczęstunek.

Nowy najemca

15 listopada, MR.DIY otworzy swój sklep o powierzchni 800 mkw. w gorzowskiej Askanie. Mieszkańcy będą mogli skorzystać z szerokiej oferty salonu zlokalizowanego na najniższym poziomie galerii.

MR.DIY to pochodząca z Malezji sieć sklepów, oferująca ponad 6 tys. produktów codziennego użytku z 10 kategorii, takich jak: artykuły gospodarstwa domowego, dekoracyjne, szkolne i biurowe, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, a także zabawki i artykuły dla zwierząt. Oprócz produktów marki własnej, klienci znajdą na półkach również wiele dobrze znanych marek w konkurencyjnych cenach. Sieć MR.DIY aktualnie posiada ponad 5000 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w RPA, Turcji, Hiszpanii. W Polsce obecna jest od listopada 2024 roku.

Wśród najemców znane i lubiane marki

GALERIA ASKANA ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób, a wśród salonów wiele lubianych i obecnych jedynie w tej gorzowskiej galerii sklepów jak m.in.: Solar, Kazar, Venezia, Vistula; Wólczanka, Bytom, Molton, Premium Multibrand Store, Ochnik.

 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz