CH Tulipan: Greenpoint i Top Secret dołączają do grona najemców

Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako centrum codziennych zakupów z silnym komponentem modowym. W połowie listopada do grona najemców dołączyły dwie znane, polskie marki – Top Secret oraz Greenpoint, które poszerzyły ofertę obiektu o kolejne propozycje z segmentu fashion & lifestyle.

Nowy salon Greenpoint o powierzchni 100 mkw. został zlokalizowany pomiędzy sklepem Sinsay
i salonem Orange. Marka od ponad 25 lat tworzy kolekcje dla kobiet ceniących elegancję,
wygodę i ponadczasowy styl. Greenpoint stawia na jakość i odpowiedzialne podejście do mody – wykorzystuje naturalne tkaniny, takie jak len, bawełna czy wiskoza oraz projektuje ubrania
dopasowane do różnych typów sylwetek.

Drugi z nowych najemców – Top Secret – otworzył salon o powierzchni 90 mkw., usytuowany
pomiędzy pralnią EBS a lokalem Torre GSM. Marka, wywodząca się z Łodzi, od lat inspiruje
kobiety do wyrażania siebie poprzez modę. W ofercie znajdują się wysokiej jakości ubrania,
obejmujące zarówno kolekcje codzienne, jak i stylizacje na specjalne okazje.

„W ostatnich miesiącach intensyfikujemy rozwój segmentu modowego w CH Tulipan, rozwijając tenant-mix o marki, które budują zróżnicowaną i komplementarną ofertę dla naszych klientów” –
mówi Katarzyna Woźniak, dyrektor Centrum Handlowego Tulipan w Łodzi.

„Top Secret i Greenpoint to brandy dobrze znane polskim klientom, cenione za jakość i kobiecy styl, dlatego idealnie wpisują się w naszą strategię rozwoju” – dodaje.

Otwarcia salonów Top Secret i Greenpoint stanowią kolejny etap rozwoju oferty modowej CH
Tulipan. W sierpniu 2025 roku w centrum zadebiutowały marki Sinsay i Paryżanka, wzmacniając
asortyment w zakresie mody dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Z kolei w 2024 roku do grona
najemców dołączyła marka NKD – debiutujący w regionie niemiecki operator z segmentu odzieży
i artykułów dla domu.

W portfelu Apsys

Centrum Handlowe Tulipan, zlokalizowane w jednej z najbardziej zurbanizowanych części Łodzi,
systematycznie rozwija ofertę w duchu formatu convenience, odpowiadając na potrzeby
lokalnych społeczności. W ostatnich latach obiekt konsekwentnie podnosi wartość komercyjną
poprzez inwestycje w jakość najemców, atrakcyjność oferty i inicjatywy wzmacniające relacje z
klientami.

Centrum Handlowe Tulipan to jedno z pierwszych centrów handlowych w Łodzi, zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie dzielnicy Widzew. Oferta Centrum obejmuje hipermarket Auchan, sklepy wnętrzarskie i meblowe takie jak Abra, Jysk i Komfort oraz sklepy znanych marek, m.in.: RTV Euro AGD, Rossmann, HEBE, Dealz, Vision Express, Sinsay, Monnari, Quiosque, Triumph, Maxi Zoo,
KiK, Szachownica, CCC, Pepco, oraz restauracje McDonald`s, Arianos Döner Kebab, A-Dong i Wasabi Sushi.

Centrum Handlowe Tulipan jest własnością Pradera Open Ended Retail Fund – należącego do Pradery wiodącego na rynku specjalistycznego funduszu zarządzającego aktywami centrów handlowych i parków handlowych w całej Europie, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie. Pradera została założona w 2000 r. i posiada portfel o wartości 3,4 mld euro w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii,
Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i od niedawna w Abu Zabi, o łącznej powierzchni 1,6 mln metrów kwadratowych GLA i ponad 2 500 sklepów.

Drugim właścicielem Centrum Handlowego Tulipan jest czeska spółka Star Capital Finance – ekspert w zakresie finansowania przedsiębiorstw i doradztwa na rynku nieruchomości zarządzająca portfolio 12 obiektów o wartości 655 mln EUR.

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach w Polsce.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz