10 grudnia br. w Dobrym Mieście przy ul. Fabrycznej 6 został uruchomiony pierwszy sklep DIY pod szyldem sieci Bricomarché. Po Olsztynie i Nidzicy to już trzeci sklep z sieci JASAM w regionie Warmii i Mazur, który przeszedł pełną integrację w formule „Pod znak”. Kolejne otwarcie jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Grupy Muszkieterów. Nowy sklep to ponad 1000 mkw. powierzchni sprzedaży oraz 285 mkw. ogrodu zewnętrznego.
Otwarcie Bricomarché w Dobrym Mieście zamyka ważny etap współpracy Grupy Muszkieterów oraz sieci JASAM. Jej założenia określało porozumienie zawarte w br. zakładające połączenie regionalnego doświadczenia z możliwościami operacyjnymi ogólnopolskiej sieci. Model przyłączeniowy Grupy Muszkieterów oferuje przedsiębiorcom działającym już na rynku elastyczną formułę współpracy, opartą na dostosowaniu sklepu do standardów sieci przy zachowaniu pełnej niezależności właścicielskiej.
W ramach trójstopniowego modelu dostępne są trzy formy współpracy: najbardziej zaawansowana – „Pod Znak”, gwarantująca pełną identyfikację z marką i dostęp do wszystkich zasobów sieci, formuła partnerska umożliwiająca korzystanie z logistyki i wybranych działań marketingowych oraz formuła zakupowa zapewniająca dostęp do oferty centrali bez integracji brandingowej. W ramach porozumienia obecnie w formule „Pod Znak” działa już 7 punktów, a 3 kolejne współpracują z Grupą jako sklepy partnerskie.
„Dzięki finalizacji trzech przyłączeń mieszkańcy regionu zyskują dostęp do szerokiej, konkurencyjnej oferty i wygodnych usług. To dla nas ważny krok w umacnianiu naszej obecności w północnej Polsce. Dotychczasowe efekty współpracy potwierdziły, że taki model pozwala jednocześnie zachować lokalny charakter przedsiębiorstwa, jak i rozwinąć jego zaplecze handlowe” – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.
Nowy market odpowiada na potrzeby mieszkańców
Sklep Bricomarché w Dobrym Mieście to ponad 1000 mkw. powierzchni sprzedaży oraz 285 mkw. ogrodu zewnętrznego, co pozwala na udostępnienie szerokiego wyboru produktów. Nowy market oferuje około 23 tys. artykułów w czterech głównych działach: ogród, dekoracje, majsterkowanie i artykuły budowlane. Wyposażenie i ekspozycja zostały przygotowane zgodnie ze standardem sieci, dzięki czemu zakupy są intuicyjne, a klienci mogą łatwiej porównać produkty i znaleźć specjalistyczne rozwiązania, dopasowane do ich potrzeb.
Placówka oferuje też zestaw usług wspierających codzienne zakupy, wśród których znajdują się m.in.: dostawa do domu czy możliwość zamawiania online. Sklep honoruje bony Grupy Muszkieterów i Pluxee, a także umożliwia zakupy na raty. Obsługę zapewnia 12-osobowy zespół, a do dyspozycji klientów przygotowano 25 miejsc parkingowych i 2 kasy.
Sklep został wyposażony w panele fotowoltaiczne, które zmniejszają zużycie energii i zwiększają efektywność energetyczną obiektu. W ten sposób praktyczne rozwiązanie wpisuje się w potrzebę realnego ograniczania wpływ na środowisko.
„Mieszkańcy Dobrego miasta zasługują na dostęp do produktów i usług na poziomie najlepiej zaopatrzonych marketów. Przejście pod szyld Bricomarché pozwala nam połączyć nasze lokalne doświadczenie z możliwościami ogólnopolskiej sieci. Cieszymy się, że możemy się dalej rozwijać, pozostając jednocześnie blisko ludzi, którzy od lat nam ufają” – dodaje Krzysztof Nowak, wiceprezes zarządu JASAM i właściciel sklepu Bricomarché w Dobrym Mieście.
Transformacja placówki JASAM w Dobrym Mieście potwierdza, że współpraca lokalnych przedsiębiorców z ogólnopolską organizacją może przynosić realne korzyści dla klientów, regionu i biznesu. To finał procesu, który otwiera nowy rozdział zarówno dla marki, jak i lokalnej społeczności.