Kaufland wprowadza możliwość skanowania produktów za pomocą smartfonu
Kaufland inwestuje w nowoczesne rozwiązania, które mają ułatwić i skrócić klientom proces zakupowy. Są to m.in. kasy samoobsługowe oraz usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów.
Do tej pory klienci mogli używać w tym celu specjalnych skanerów znajdujących się przed wejściem na halę sprzedaży. Teraz skanowanie produktów będzie możliwe także przy pomocy własnego smartfonu z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Opcja ta jest dostępna we wszystkich sklepach posiadających usługę K-Scan, czyli obecnie w 35 sklepach Kaufland m.in. w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu
Usługę samodzielnego skanowania produktów K-Scan wprowadzono jesienią 2022 roku w wybranych marketach sieci w Polsce. Rozwiązanie zostało entuzjastycznie przyjęte przez klientów, dlatego kilka miesięcy później, w marcu br. K-Scan wdrożono w kolejnych kilkudziesięciu placówkach. Do tej pory klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie pół miliona razy.
Teraz Kaufland poszedł o krok dalej, umożliwiając samodzielne skanowanie produktów za pomocą smartfonów z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Po pomyślnych testach w sklepie przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu z aplikacji wzbogaconej o funkcję K-Scan można korzystać już w 35 placówkach Kaufland.
Usługa K-Scan dostępna jest dla klientów zarejestrowanych w programie lojalnościowym Kaufland Card i posiadających smartfon z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Aby korzystać ze skanera w telefonie, po zainstalowaniu aplikacji należy wypełnić formularz rejestracyjny, zaakceptować warunki użytkowania i potwierdzić swoją aktualną lokalizację. Następnie wystarczy skanować produkty podczas zakupów za pomocą smartfonu, a na koniec wygodnie zapłacić za nie przy kasie samoobsługowej, skanując kod QR.
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter