Focus Mall Zielona Góra poszerza ofertę segmentu premium

W Zielonej Górze nastąpiło otwarcie pierwszego w regionie salonu Guess. Tym samym niezwykle popularna wśród klientów marka dołączyła do grona blisko 100 najemców galerii Focus Mall, poszerzając ofertę mody, obuwia i akcesoriów segmentu premium.

Salon Guess w Focus Mall to lokal o powierzchni 232 mkw., zaaranżowany w minimalistycznym koncepcie marki. Oferuje szeroki wybór odzieży z najnowszych kolekcji, m.in. linię Guess Jeans oraz Activewear, a także obuwie, biżuterię, zegarki oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Jasny, nowoczesny wystrój wnętrza sprawia, że to produkty marki są w centrum uwagi, natomiast zdobiące ściany zmysłowe zdjęcia najnowszej kampanii tworzą niepowtarzalny klimat, będący kwintesencją stylu marki Guess.

– Guess to innowacyjna marka odzieżowa i sprawdzony partner biznesowy. Kiedy wiele renomowanych brandów zamyka się w swojej strefie komfortu, Guess stale stawia sobie wyzwania i z sukcesem je realizuje, czego przykładem są sklepy w nowych, ciekawych konceptach. Z zainteresowaniem obserwujemy rozwój sieci w Polsce i cieszymy się, że galerie NEPI Rockcastle mogą być elementem tego projektu. Życzymy dalszych sukcesów i znakomitych wyników finansowych – mówi Marek Noetzel, Retail Director, Członek Zarządu NEPI Rockcastle.

Nowa część galerii Focus Mall

W związku z rozbudową centrum, jesienią br. udostępniona zostanie klientom nowa część galerii Focus Mall, obejmująca ok. 70 lokali handlowo-usługowych, strefę foodcourt oraz dodatkowe parkingi z ponad 400 miejscami postojowymi.

Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła działalność jako producent dżinsów i w ciągu 40 lat osiągnęła status globalnej marki z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess? Inc. projektuje, sprzedaje i licencjonuje kolekcje odzieży, denimu, obuwia oraz szerokiego wachlarza akcesoriów. Produkty Guess dystrybuowane są przez sieć sklepów firmowych oraz renomowane domy handlowe i multibrandowe salony odzieżowe na całym świecie.

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 44 tys. m. kw. GLA. Na klientów odwiedzających 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino czeka ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Bershka, Carrefour, CCC, Cinema City, Cropp, Deichmann, Douglas, E-obuwie.pl, Empik, H&M, Media Markt, Reserved, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz