EY wzmacnia zespół ekspertów w obszarze handlu

Z początkiem marca 2024 r. do EY Polska dołączył nowy parter – Rafał Reif. Będzie odpowiedzialny za rozwój sektora produktów konsumenckich i handlu detalicznego (CPR) w EY Polska oraz wzmocnienie praktyki klienckiej w ramach EY Consulting.

Rafał Reif posiada ponad 16-letnie doświadczenie w branży konsultingowej, specjalizując się w takich obszarach, jak rozwój kanałów sprzedaży, projektowanie modeli operacyjnych, łańcuchy dostaw, transformacja cyfrowa czy zrównoważony rozwój, zwłaszcza w kontekście sektora mody i produktów konsumenckich. Jest aktywnie zaangażowany w badania zachowań konsumentów i analizę globalnych trendów w branży detalicznej i modowej.

Nowy partner EY swoją wiedzę i umiejętność interpretacji zmian w otoczeniu biznesowym wykorzysta do efektywnego wsparcia marek w dostosowywaniu się do nowych wyzwań rynkowych, w tym wymogów ESG.

Cieszę się, że Rafał dołącza do EY w kluczowym momencie transformacji sektora handlu detalicznego. Rynek musi sprostać coraz większej konkurencji i zmieniającym się zachowaniom zakupowym konsumentów wraz dochodzącymi do głosu z kolejnymi generacjami. Polacy są szczególnie wrażliwi na cenę, teraz coraz mocniej zwracają uwagę na kwestie zrównoważonego rozwoju a postępujące zmiany technologiczne zmieniają sposób, w jaki dokonujemy zakupów. Wzmacniamy ekspertyzę w obszarze produktów konsumenckich i handlu by jeszcze lepiej wspierać naszych klientów w mierzeniu się z tymi wyzwaniami – mówi Kazimierz Klonecki, Partner Zarządzający EY Consulting.

Rafał Reif wraz z zespołem będzie doradzał firmom m.in. w zakresie optymalnych modeli biznesowych, raportowania ESG czy poprawy rentowności.

Po bardzo trudnym okresie związanym z wysoką inflacją i zmianą zachowań zakupowych, handel detaliczny łapie oddech. To czas na optymalizację wielu procesów i pozyskiwanie klienta w szeregu kanałów. Dobre rozumienie potrzeb konsumentów i wykorzystywanie analityki danych nadal są czynnikami sukcesu w tej branży. Jednak pojawiają się nowe aspekty, takie jak konieczność wdrażania nowoczesnych technologii, dostosowywanie się do wytycznych zrównoważonej gospodarki oraz działanie w sposób odpowiedzialny, by budować zaufanie wśród klientów – komentuje nowy lider sektora produktów konsumenckich i handlu detalicznego w EY Polska.

Rafał Reif ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Fashion Brand Management na Polimoda we Florencji. Jego pasją są podróże, szczególnie do Azji, oraz kultura i kuchnia japońska. Ceni aktywny wypoczynek, w wolnych chwilach jeżdżąc na rowerze i uprawiając sporty zimowe. Niedawno rozpoczął swoją przygodę z surfingiem.

EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe oraz doradztwo strategiczne i transakcyjne. Na całym świecie EY ma ponad 700 biur w 150 krajach, w których pracuje blisko 300 tys. specjalistów. Łączą ich wspólne wartości i przywiązanie do dostarczania klientom najwyższej jakości usług. Misją EY jest  – „Building a Better Working World”, bo lepiej funkcjonujący świat to lepiej funkcjonujące gospodarki, społeczeństwa i my sami.

EY w Polsce to prawie 4000 specjalistów pracujących w 7 biurach: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Centrum Usług Wspólnych EY. EY Polska był wielokrotnie nagradzany przez media biznesowe tytułami najlepszej i najskuteczniejszej firmy doradztwa podatkowego, firma wygrywała również rankingi na najlepszą firmę audytorską.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz