Action otwiera piąty sklep w Warszawie i przekracza liczbę 140 dyskontów w Polsce
7 października sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otworzyła piąty sklep w Warszawie i pierwszy w Ciechanowie. Tym samym Action przekroczył liczbę 140 sklepów w Polsce.
– W planach na 2021 rok mamy wzmocnienie obecności marki Action w największych miastach Polski, dlatego w tym roku otwieramy w Warszawie już trzeci sklep, a w sumie – piąty. Na lokalizację kolejnego marketu w stolicy wybraliśmy popularne centrum handlowe na Gocławiu, które od dawna jest znane lokalnej społeczności – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.
– Jednocześnie kontynuujemy nasz rozwój w mniejszych miastach. Dziś zadebiutowaliśmy również w Ciechanowie. Tym samym mamy łącznie 141 sklepów na trenie całego kraju – dodaje.
Piąty sklep Action w Warszawie znajduje się w Centrum Handlowym Gocław i zajmuje powierzchnię prawie 1110 mkw. Market został zaprojektowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomogą zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach zostały umieszczone środki dezynfekujące i ekrany ochronne. Na zmotoryzowanych klientów czeka wspólny, obszerny parking na 850 miejsc postojowych.
Pierwszy sklep Action w Ciechanowie zlokalizowany jest w centrum handlowym MMG Centers,Władysławowo 65, przy drodze krajowej nr 60. Market ma powierzchnię prawie 970 mkw. Klienci
mają do dyspozycji parking z 500 miejscami postojowymi. Obie placówki działają w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe.
Action posiada obecnie 141 sklepów w Polsce
Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce, Czechach i we Włoszech.
We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro.
Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych.
Action posiada obecnie 141 sklepów w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter