ECE: Galeria Bałtycka w Gdańsku rozwija ofertę zakupową

Strategiczne podejście do centrum handlowego – poprzez rozpoznawanie aktualnych trendów, analizę potrzeb klientów, ciągłe uatrakcyjnianie oferty oraz umiejętność reakcji na zmieniające się otoczenie i warunki – ECE konsekwentnie realizuje te działania, a efekty widać w najnowszych zmianach w Galerii Bałtyckiej. ECE Projektmanagement Pol­ska jest wystawcą i Partnerem Strategicznym targów  SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

Ostatnie miesiące były bardzo dynamiczne w kwestii rozwoju oferty zakupowej w Galerii Bałtyckiej. Najbardziej znaczącą zmianą było otwarcie lokali hiszpańskiej grupy Inditex, które otworzyły się w nowych przestrzeniach.

Zara na powiększonej do 2.200 mkw. powierzchni otworzyła sklep w najnowszym koncepcie. Stradivarius w salonie o wielkości 540 mkw. prezentuje wizerunek swojego sklepu w koncepcji wave, która proponuje minimalistyczną estetykę z obłymi kształtami i wykończeniami oraz paletą neutralnych odcieni.

Oysho w nowej, powiększonej lokalizacji o wielkości 320 mkw. prezentuje nowy sklep w koncepcie opartym na sporcie i lifestyle’u, który odzwierciedla strategię marki.

Natomiast, intencją nowego projektu salonu Bershka w nowej lokalizacji i powiększonej do prawie 900 mkw. powierzchni jest stworzenie neutralnej architektury, w której głównym bohaterem jest produkt.

„Stworzenie różnorodnej oferty zakupowej – dopasowanej do aktualnych trendów jest dla nas zawsze priorytetem. To właśnie odpowiedni tenant mix i dobór najemców czyni obiekt atrakcyjnym dla klientów i przyczynia się nie tylko do stałego umacniania pozycji na rynku lokalnym, ale także sprawia, że obiekt wyróżnia się na tle konkurencji” – mówi Piotr Nalepa, Senior Leasing Manager odpowiedzialny za Galerię Bałtycką.

Lista najemców w nowej odsłonie

Nie są to wszystkie zmiany jakie w ostatnim czasie miały miejsce w gdańskim centrum handlowym. Nowe salony prezentują takie marki jak: W.Kruk, Triumph, Recman, Vistula, Noble Place, Homla, Kamalion czy popularna Żabka. To jednak nie koniec – najbliższe miesiące przyniosą kolejną falę nowości związaną z ulepszeniem oferty centrum handlowego dla klientów. Wśród planowanych zmian znajduje się między innymi przeniesienie do nowej, większej lokalizacji lokalu marki Pull&Bear, jak również otwarcie sklepu znanej brytyjskiej marki JD Sports.

„Jesteśmy przekonani, że zachodzące właśnie zmiany będą stanowiły dodatkową zachętę do wyboru Galerii Bałtyckiej jako destynacji zakupowej dla mieszkańców Trójmiasta, a także dla turystów, którzy tak licznie odwiedzających nasze okolice. Z niecierpliwością czekamy na kolejne otwarcia, dzięki którym nasz obiekt stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny dla klientów” – mówi Marcin Łukasiewicz, dyrektor centrum.

Z ponad 200. sklepami

Galeria Bałtycka w Gdańsku to centrum handlowe oferujące ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych oraz usługowych. Wybierana jest przez mieszkańców oraz turystów nie tylko jako przestrzeń do robienia zakupów, ale również jako miejsce do spędzania wolnego czasu, spotkań z przyjaciółmi czy odpoczynku. Zakupy nieodłącznie wiążą się także z potrzebą spotkań przy smacznym jedzeniu czy dobrej kawie.

 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz