G City: Atrium Promenada wzmacnia ofertę w sektorze fashion

Wydłuża się lista najemców Atrium Promenada w Warszawie. Na parterze marka FANTINI otworzył wyspę. Klienci znajdą tam bogatą ofertę galanterii, począwszy od torebek przez walizki aż po paski.
FANTINI, nowy najemca Atrium Promenada, to producent wyrobów skórzanych. Każdy produkt wykonany jest ze skór i materiałów najwyższej jakości, takich jak wytrzymała skóra toskańska.
Działając zgodnie z nurtem slow fashion w procesie produkcji marka stawia na detale i klasykę, co sprawia, że oferowane wyroby służą przez długie lata i nigdy nie wychodzą z mody.
W asortymencie FANTINI klienci znajdą przede wszystkim plecaki, torebki, teczki biznesowe, portfele, torby podróżne, paski i wiele innych.
Swoją marką zachęca do bardziej świadomego i długotrwałego podejścia do ubioru. Konsumentów zaś do wyboru jakościowych, trwałych i etycznie wyprodukowanych dodatków oraz ograniczenia ilości kupowanych produktów, faworyzując jakość ponad ilość.
Wyroby marki FANTINI klienci znajdą w nowe otwartej wyspie na parterze centrum handlowego Atrium Promenada.
Na warszawskim Gocławiu
Należące do G City Poland CH Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Peek & Cloppenburg. Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx.
Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
W portfolio 14 nieruchomości
G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze.
Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 1,9 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 410 000 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter