Carrefour stawiana rozwój kanału online i nawiązuje partnerstwo z Pyszne.pl

Carrefour Polska i Pyszne.pl nawiązały strategiczną współpracę w zakresie rozszerzenie jej oferty o zakupy spożywcze z szybką dostawą do domu. Klienci Pyszne.pl zyskali możliwość zakupu do 4000 produktów spożywczych z asortymentu Carrefour, a sieć stała się pierwszym dużym retailerem obecnym na tej platformie na polskim rynku.

Test rozwiązania wystartował w Warszawie, jednak partnerzy zapowiadają dalszy rozwój współpracy w obszarze quick-commerce.

Carrefour Polska kontynuuje inwestycje w rozwój swoich kanałów sprzedaży online. Nawiązane właśnie partnerstwo strategiczne z Pyszne.pl, jest kolejnym krokiem w realizacji strategii, której celem jest zwiększenie zasięgu i rozwój sprzedaży internetowej, dzięki współpracy z partnerami zewnętrznymi. Pyszne.pl, znane głównie z dostaw jedzenia z restauracji, dzięki współpracy z Carrefour wchodzi na kolejny poziom rozwoju, oferując po raz pierwszy swoim klientom możliwość zakupu niezbędnych produktów spożywczych i codziennego użytku.

Na początku Warszawa

Na pierwszym etapie współpracy obejmującym Warszawę, na platformie dostępny jest asortyment liczący około 4 tys. produktów, czyli nawet o 1000 produktów więcej niż w klasycznym stacjonarnym sklepie dyskontowym. Partnerzy zapowiadają jednak systematyczne jego rozszerzanie o kolejne pozycje. Co ważne, zamówione przez Pyszne.pl zakupy, podobnie jak i zamówione jedzenie, zostanie dostarczone przez dostawców platformy w czasie do kilkudziesięciu minut z najbliższego sklepu Carrefour. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakupy w Carrefour na platformie, Pyszne.pl oferuje darmową dostawę.

„Współpraca z Pyszne.pl to dla nas strategiczny krok w kierunku dalszej digitalizacji i dostosowania naszych usług do rosnących oczekiwań polskich konsumentów. Dzięki temu partnerstwu mamy możliwość dotarcia do nowych grup odbiorców, którzy cenią sobie szybkość i wygodę dostawy, a także jakość i szeroki wybór produktów.

Bardzo cieszy nas również fakt, że jesteśmy pierwszą siecią spożywczą, która rozpoczęła współpracę z Pyszne.pl i wierzymy, że połączenie naszych doświadczeń sprawi, że klienci zyskają nową wygodną i szybką opcję dokonywania zakupów w Carrefour wprost “z własnej kanapy” – mówi Marek Garus, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

„Nawiązanie współpracy z siecią Carrefour to przełomowy krok w rozwoju naszej platformy. Partnerstwem tym chcemy wyraźnie zaznaczyć swoją obecność w sektorze convenience. To nie jest także nasze ostatnie słowo.

Cieszymy się z rozszerzenia oferty dostępnej dla naszych użytkowników – teraz mogą zamawiać jedzenie jedzenie z blisko 16 000 restauracji, a także wybierać spośród szerokiego asortymentu sklepów Carrefour.

Chcemy jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i ułatwiać im codziennie życie, dostarczając do ich domów nie tylko ulubione posiłki, ale szereg innych produktów, których potrzebują tu i teraz” – mówi Arkadiusz Krupicz, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Pyszne.pl.

Prosta obsługa

Zakupy produktów w Carrefour, za pośrednictwem aplikacji Pyszne.pl, robi się podobnie do zamówień jedzenia. Z menu wybieramy zakładkę “Zakupy online”, a następnie sklep Carrefour, po czym kompletujemy koszyk i płacimy za zakupy. Następnie otrzymujemy informacje o czasie dostawy, a także możemy śledzić dostawę zakupów na trasie kuriera.

Na wielu rynkach

Just Eat Takeaway.com (LSE: JET, AMS: TKWY) jest jedną z wiodących na świecie firm oferujących dostawy jedzenia online. Mająca siedzibę w Amsterdamie firma, koncentruje się na łączeniu konsumentów i partnerów za pośrednictwem swoich platform.

Dzięki współpracy z 731 000 partnerów, Just Eat Takeaway.com oferuje konsumentom szeroki wybór, od restauracji po handel detaliczny. Just Eat Takeaway.com szybko stało się wiodącym serwisem na rynku dostaw jedzenia online, działającym w Australii, Austrii, Belgii, Bułgarii, Kanadzie, Danii, Francji, Niemczech, Irlandii, Izraelu, Włoszech, Luksemburgu, Polsce, Słowacji, Hiszpanii, Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Z ponad 14 000. sklepów

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro. Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz