Galeria Katowicka jeszcze bardziej otwarta na potrzeby klientów

Jak dobrze zacząć kolejny rok w centrum handlowym? Z otwartością na odwiedzających i zgłaszane przez nich pomysły. Galeria Katowicka w ślad za prośbami klientów uruchomiła dodatkowe godziny konsultacji ze stylistką. W planach ma także insta point, którego wygląd będzie zmieniał się co kwartał.

Początek roku to często moment podejmowania decyzji o zmianach, także tych dotyczących np. stylu czy wizerunku.

Ze stylistką w nowy rok

Można zadbać o nie w Galerii Katowickiej, która stale współpracuje ze stylistką Agatą Dominik. W ramach bezpłatnych porad specjalistka od wizerunku wykonuje analizę szafy i planowanie garderoby na nowo. Na spotkaniu z nią można poznać najnowsze trendy modowe, dowiedzieć się, jak zestawić biżuterię i inne dodatki ze swoim ubiorem, dobrać stylizacje na różne okazje.

Od stycznia Katowicka uruchomiła dodatkowe, weekendowe godziny porad stylistki, tak żeby mogły z nich korzystać także osoby pracujące w ciągu dnia.

– Porady stylistki od momentu ich wprowadzenia cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Czy szukamy stylizacji na co dzień, czy na wyjątkowe okazje, warto zrobić to z ekspertką, która spojrzy na nas fachowym okiem i szybko pomoże rozwiązać problem pt. „Nie mam się w co ubrać”. Zależało nam, żeby od nowego roku z tej możliwości mogło korzystać więcej osób, stąd dostępność porad także w dzień wolny od pracy dla części z nas – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Insta point

Wychodząc naprzeciw sugestiom odwiedzających, którzy prosili o takie miejsce, Galeria planuje zainstalować na terenie centrum insta point – punkt do robienia sobie zdjęć.

– W pierwszej odsłonie nadamy mu charakter eko, zmiany scenografii planujemy realizować co kwartał. Fotografujemy się dzisiaj na każdym kroku, dlaczego by nie w Katowickiej? Mamy nadzieję, że razem ze zdjęciami w tym roku z naszego centrum wyjdzie do świata dużo pozdrowień i dobrej energii – mówi Anna Szczerkowska.

Ekologiczny charakter mają również prezenty, jakie Galeria rozdaje klientom za zakupy w ramach programu KatoKarta. Na podstawie trzech paragonów o wartości każdego nie mniejszej niż 50 zł, można odbierać w infopunkcie oryginalne, upcyklingowe torby wykonane z banerów reklamowych Katowickiej.

W sercu miasta

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 m2 i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek&Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull& Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying TigerCopenhagen. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Zarządcą Galerii Katowickiej jest Apsys Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz