G City: CH Reduta wzmacnia ofertę fashion

Centrum handlowe Reduta w Warszawie konsekwentnie realizuje strategię wzmacniania swojej oferty. Na parterze obiektu został otwarty Paddy&Portos, a na 1. piętrze pojawił się sklep TEDi.

G City jest wystawcą targów SCF 2025 Spring, które odbędą się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii w Warszawie.

Zlokalizowany na paterze Reduty sklep Paddy&Portos to wyjątkowy second hand, który oferuje starannie wyselekcjonowane ubrania i akcesoria z drugiej ręki. W asortymencie kliencie znajdą modne, wysokiej jakości produkty, które łączą elegancję z wyjątkowym stylem. Oferta to prawdziwa gratka dla miłośników mody, którzy chcą wprowadzić do swojej garderoby unikalne elementy, dbając jednocześnie o ekologię i oszczędności.

Nowe otwarcia

Do grona najemców centrum handlowego Reduta dołączyła marka TEDi, która 6 marca 2025 roku otworzyła nowy sklep w tym centrum. Zlokalizowany jest na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię prawie 700 mkw.

TEDi to marka, która inspiruje i odpowiada na różnorodne potrzeby klientów, łącząc atrakcyjne ceny z szerokim wyborem. Oferta sklepu obejmuje artykuły dekoracyjne, produkty do rękodzieła, kosmetyki, akcesoria do domu i ogrodu, a także artykuły pierwszej potrzeby. 

Na początku roku Reduta wzbogaciła swoją strefę gastronomiczną. Stacja Smaku zyskała dwie nowe restauracje specjalizujące się w kuchni azjatyckiej – Spicy Curry & Dim Sum i Wonders of Asia Eat.

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch wiodących sieci w jednym miejscu, centrum zaoferuje klientom szeroki wybór produktów codziennego użytku – od produktów spożywczych po artykuły gospodarstwa domowego. Nowy sklep Biedronki powstał na powierzchni 1056 mkw.

„Dynamiczny rozwój spójnej koncepcyjnie oferty sklepów i usług, czyni Redutę idealnym miejscem dla marek z szeroko rozumianego segmentu smart shopping, szukających opcji rozwoju w świetnie skomunikowanej lokalizacji w stolicy” – mówi Agnieszka Mazurek, Senior Leasing Manager G-City.

W portfelu 14 nieruchomości

G City Europe jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz