Inglot stawia na rozwój w modelu omnichannel

Inglot uruchomił nową witrynę e-commerce inglot.pl, która zapewnia odświeżone, bardziej intuicyjne doświadczenie zakupów online. Wraz z nową platformą uruchomiony został INGLOT Beauty Club – pierwszy program lojalnościowy.

Zmodernizowana strona internetowa została zoptymalizowana pod kątem wygody, szybkości i bezproblemowej nawigacji. Głównym celem modernizacji designu witryny było dostosowanie layoutu do aktualnych trendów rynkowych.

„Naszym celem było stworzenie inspirującego i przyjaznego dla użytkownika doświadczenia zakupowego. Nowa platforma to dopiero początek – wkrótce pojawią się kolejne ekscytujące funkcje!” – Krzysztof Fic, E-commerce Manager, Inglot.

Program lojalnościowy dla klientek

INGLOT Beauty Club to wielokanałowy program lojalnościowy, w którym członkowie zdobywają punkty za zakupy zarówno online, jak i w sklepie stacjonarnym. Dostępna jest dedykowana aplikacja mobilna, pozwalająca użytkownikom śledzić punkty, aktywować ekskluzywne kupony i cieszyć się specjalnymi prezentami urodzinowymi.

INGLOT Beauty Club to propozycja dla wszystkich miłośniczek makijażu, które pragną jeszcze bardziej korzystać z zakupów w ulubionej marce. To pierwszy program lojalnościowy, który ma na celu nagradzanie zarówno wieloletnich fanów, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Inglot. Członkostwo daje dostęp do unikalnych benefitów, takich jak: punkty za każdy zakup online i w salonach stacjonarnych, możliwość wymiany punktów na kupony o wartości 10, 25 lub 50 zł, specjalne rabaty oraz oferty dopasowane do preferencji, przedpremierowy dostęp do nowości i wyjątkowych promocji oraz dodatkowe punkty za zaproszenie znajomych.

Każda transakcja w Inglot to dodatkowe punkty na koncie klienta. Zgromadzone punkty można wymienić na kupony rabatowe, które pozwolą oszczędzać na kosmetykach Inglot.

Program lojalnościowy opiera się na aplikacji mobilnej, którą można pobrać na swój telefon. Zapewnia ona dostęp do promocji, klienci mogą na bieżąco sprawdzać swoje saldo punktowe oraz przeglądać i aktywować kupony, które wykorzystają podczas zakupów.

Pond 40 lat na rynku

Inglot to polska firma produkująca kosmetyki kolorowe, która pojawia się na wszystkich wydarzeniach branżowych na całym świecie. Aktywnie włącza się w międzynarodowe pokazy makijażu – The Makeup Show, IMATS, produkcje telewizyjne, Fashion Week w światowych stolicach mody.

Historia firmy sięga lat 80., a pierwszą kolorową kolekcję tworzyły lakiery do paznokci. W niedługim czasie pojawiły się cienie do powiek i pomadki do ust. Dzisiaj markę charakteryzuje olbrzymi wachlarz kolorów i różnorodność oferowanych produktów. Niezwykle popularny i ceniony jest unikalny Freedom System umożliwiający dowolne łączenie ulubionych kolorów cieni do powiek, pudrów, róży do policzków, pomadek, korektorów i produktów do brwi.

Początkiem międzynarodowej ekspansji był rok 2006 i otwarcie pierwszego franczyzowego salonu w Montrealu w Kanadzie. W ciągu zaledwie kilku lat rozwój marki przybrał charakter lawinowy i dzisiaj dostępna jest na sześciu kontynentach. Nowe butiki pojawiają się przy głównych ulicach miast, w najważniejszych sieciach handlowych, jak Sears (Meksyk), Edgars (Południowa Afryka), Sogo (Malezja), a od września 2011 roku również w amerykańskim Macy’s.

Obecnie Inglot to ponad 120 salonów własnych i franczyzowych. Entuzjaści makijażu mogą znaleźć markę w 90. krajach w ponad 950. lokalizacjach. Nieustannie się rozwija i poszerza kanały sprzedaży, jest dostępna w wielu sieciach online oraz marketplace’ach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz