G City: Green Caffè Nero wchodzi do CH Targówek
otworzyło swoją nową kawiarnię w centrum handlowym Targówek, wzbogacając ofertę gastronomiczną galerii o miejsce, które łączy wysokiej jakości kawę z rzemieślniczym jedzeniem. Lokal zajmuje powierzchnię 163 mkw.
G City jest wystawcą targów SCF 2025 Spring, które odbędą się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii w Warszawie.
Nowy lokal oferuje kawy oparte o klasyczne włoskie espresso, świeże, rzemieślnicze wypieki oraz domowe ciasta, tworząc przyjazną przestrzeń dla miłośników kawy i nie tylko. Otwarciu towarzyszą atrakcyjne promocje, które zachęcają klientów do odkrycia wyjątkowego smaku Green Caffè Nero.
Centrum handlowe Targówek wzbogaciło swoją ofertę gastronomiczną o nową kawiarnię Green Caffè Nero. Lokal, zajmujący powierzchnię 163 mkw., znajduje się w strategicznym miejscu galerii – w sąsiedztwie W.Kruk oraz Home&You, tuż przy wejściu B.
Green Caffè Nero to marka dobrze znana miłośnikom jakościowej kawy i rzemieślniczych wypieków. Kawiarnia oferuje szeroki wybór kaw na bazie espresso, sezonowe napoje dostosowane do aktualnej pory roku, wysokiej jakości herbaty i napary. W menu znajdują się świeżo przygotowane kanapki i bagietki oraz wypiekane na miejscu croissanty. Wszystkie produkty powstają z wysokiej jakości składników, dostarczanych przez sprawdzonych dostawców, a ciasta i ciasteczka wytwarzane są według autorskich receptur w warszawskiej manufakturze.
Z okazji otwarcia, marka przygotowała dla klientów szereg promocji. W dniach 19-24 marca obowiązywać będzie promocja na podwójne pieczątki za każdy zakup, a od 18 do 25 marca klienci będą mogli wymienić książkę na kawę.
Otwarcie Green Caffè Nero to kolejny krok w rozwoju oferty gastronomicznej CH Targówek, podkreślający rosnące znaczenie konceptów kawiarnianych opartych na wysokiej jakości produktach i przyjaznej atmosferze. Marka stawia na jakość i autentyczność, łącząc włoską tradycję parzenia kawy z lokalnym rzemiosłem kulinarnym.
Nowa lokalizacja wpisuje się w strategię Green Caffè Nero, której celem jest tworzenie miejsc spotkań w przestrzeniach handlowych, oferujących nie tylko kawę, ale i unikalne doświadczenie – od aromatycznego espresso po starannie dobrane, świeże jedzenie.
CH Targówek ma 155. najemców
Centrum Handlowe Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60 600 mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości.
Oferta centrum to 155 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców galerii handlowej znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Apart, Calzedonia, Ryłko, Stradivarius, Douglas, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Lilou, CCC, Rossmann, McDonalds, Starbucks, Dealz, Pizza Hut Express, Vistula, YES, EMPIK.
Dla klientów CH Targówek przeznaczono blisko 2 200 miejsc parkingowych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter