Galeria Askana z nowym właścicielem zyskuje drugą młodość

Gorzowska Galeria Askana wkracza w nowy etap funkcjonowania. Zmiana właściciela przyniosła nową strategię funkcjonowania obiektu, szeroko zakrojone modernizacje i plany leasingowe oraz intensywne działania marketingowe. Przeprowadzane obecnie inwestycje już przynoszą pierwsze efekty, a Galeria zyskuje drugą młodość.

Pod skrzydłami nowego właściciela – spółki Polprop 4 – ruszył szeroko zakrojony program remontowy w wielu obszarach działalności obiektu. Celem prac inwestycyjnych jest podniesienie m.in. standardów technicznych, odświeżenie wnętrz, wprowadzenie rozwiązań dla komfortu klientów i najemców. Wszystkie podjęte działania są jednocześnie podstawą do wdrożenia nowej strategii leasingowej popartej aktywnym marketingiem.

„Nowy inwestor, doświadczony zespół zarządzający, leasingowy i marketingowy oraz ukierunkowana wizja przyszłości to dla Galerii Askana zastrzyk energii, który realnie wpływa na postrzeganie obiektu w oczach klientów i najemców. Widzimy już pierwsze zadowalające efekty wprowadzanych zmian i jesteśmy podekscytowani tym, co jeszcze nas czeka na różnych polach działalności” – zauważa Bartosz Augusiak, dyrektor Galerii Askana.

Najważniejsze zrealizowane i trwające prace obejmują:

  • Parking – wyremontowano wszystkie poziomy parkingu i zainstalowano stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto zlikwidowano odpłatność za korzystanie z parkingu, co zwiększyło atrakcyjność wizyt w obiekcie wśród klientów i jest elementem tworzenia korzystniejszego środowiska biznesowego dla najemców.
  • Wnętrza galerii – całkowicie odświeżono najniższy poziom galerii, wymieniono posadzki, odnowiono sufity, wyremontowano toalety i wdrożono nowy system identyfikacji wizualnej, a nośniki reklamowe zostały uporządkowane – wszystko to dla lepszej estetyki i wygody odwiedzających. Prace remontowe podkreśliły dotychczasowe atuty galerii i nadały jej nowoczesny, ale wciąż przytulny charakter. W miejscu dawnej fontanny funkcjonuje teraz duża, otwarta przestrzeń spotkań przy kawie.
  • Nowy system BMS – wymieniono system zarządzania budynkiem na nowoczesny BMS, który efektywniej steruje ogrzewaniem, wentylacją, oświetleniem i innymi instalacjami. Pozwala to optymalnie zużywać energię w zależności od pory dnia i liczby gości.
  • Oświetlenie LED – oświetlenie w częściach wspólnych zastąpiono energooszczędnymi oprawami LED. Zapewniają one lepsze doświetlenie przestrzeni przy znacznie mniejszym poborze prądu i niższych kosztach utrzymania.
  • Schody i chodniki ruchome w trybie oszczędnym – we wszystkich ciągach komunikacyjnych zainstalowano system start-stop, który wstrzymuje pracę schodów ruchomych i ruchomych chodników, gdy nie są używane przez klientów. Rozwiązanie to redukuje zużycie energii bez wpływu na wygodę przemieszczania się po centrum.
  • Modernizacja ogrzewania i klimatyzacji (w planach) – kolejnym krokiem będzie unowocześnienie systemów grzewczych oraz chłodzących budynku. Planowana inwestycja ma obniżyć koszty zużycia energii i poprawić komfort termiczny wewnątrz galerii, jednocześnie zmniejszając ślad węglowy obiektu.

Jednym z ciekawszych nowych elementów w Galerii Askana jest bimba, czyli specjalnie zaprojektowany tramwaj, w którym funkcjonuje Kawiarnia Grand Cafe. Konstrukcja, o długości 7 metrów, szerokości 2,2 metra i wadze 4 ton, mieści się przed budynkiem i stanowi charakterystyczny punkt, przyciągający zarówno mieszkańców, jak i turystów.

Podjęte przez inwestora starania są bazą pod plany leasingowe, których celem jest wprowadzenie do Galerii Askana nowych marek i sieci handlowych nieobecnych do tej pory w regionie. Wsparcie w tym zakresie stanowi prężny marketing skupiony na dotarciu do jak najszerszego grona klientów, poinformowaniu o zmianach i zachęceniu do odwiedzin.

„Galeria Askana wkracza w nowy etap – łączy modernizację z pielęgnowaniem swojego wyjątkowego klimatu i silnej więzi z lokalną społecznością. W najbliższej przyszłości nasz obiekt przejdzie rebranding, aby odzwierciedlić kompleksowe zmiany, które się w nim dokonują” – zapowiada Anna Sip, dyrektor marketingu Galerii Askana.

Galeria Askana nie tylko przechodzi metamorfozę wizualną, ale także redefiniuje swoje podejście do zarządzania i budowania relacji z klientami oraz najemcami. Dzięki nowym inwestycjom i strategiom, Askana nie ustępuje miejsca konkurencji jako dynamiczne, otwarte na potrzeby mieszkańców i biznesu centrum handlowe.
 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz