EPP: Galeria Młociny wzmacnia ofertę dla młodych klientów

Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty również dla najmłodszych. Bawialnia Piratki to miejsce stworzone z myślą o dzieciach i młodzieży, które przenosi najmłodszych do podwodnego świata zabawy. Znajduje się na poziomie +1, obok Action.

EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Spring, które odbędą się w kwietniu tego roku, na stadionie Legii Warszawa.

W Galerii Młociny zostało otwarte niezwykłe miejsce pełne przygód – bawialnia Piratki. Na dzieci i młodzież czeka tam: duża konstrukcja ze zjeżdżalnią, interaktywne gry i automaty zręcznościowe, strefa malucha dla najmłodszych, kolorowe zjeżdżalnie i baseny z piłeczkami, sensoryczna zabawa w piasku kinetycznym.

Bawialnia Piratki mieści się na na poziomie +1, obok Action.

Nowi najemcy

Marka Piękne Paznokcie Salon urody otworzyła drugi salon na poziomie +1, uzupełniając istniejącą lokalizację na poziomie -1.

Piękne Paznokcie to profesjonalny salon manicure i pedicure świadczący usługi na najwyższym poziomie. Stylistki podchodzą indywidualne do każdego klienta, chętnie doradzą odpowiedni kształt i kolor oraz wykonają piękną stylizację paznokci. Bardzo ważnym aspektem jest dla marka sterylizacja narzędzi oraz praca na jednorazowych materiałach.

Kolejny salon marki Piękne Paznokcie to świetna wiadomość dla klientów, którzy zyskali jeszcze większy komfort i dostępność usług, oraz dla Galerii Młociny, która konsekwentnie wzmacnia swoją ofertę beauty.

W Galerii Młociny działa też nowa myjnia samochodowa, zlokalizowana na parkingu -0,5. To wygodne rozwiązanie dla osób, które chcą zadbać o swój samochód podczas zakupów. Myjnia oferuje szeroki zakres usług pielęgnacyjnych, wyróżniając się dogodną lokalizacją, profesjonalnym podejściem oraz wysoką jakością usług i sprawdzonymi środkami czyszczącymi.

Z ponad 200. sklepami

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.

Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik.

Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz