Popeyes zadebiutuje w województwie podlaskim

Popeyes wchodzi do nowego regionu i otwiera swoją pierwszą restaurację w województwie podlaskim. Nowy lokal pojawi się w Białymstoku. Będzie to 17. lokalizacja Popeyes w Polsce.
Lokal będzie zlokalizowany w Alfa Centrum. Jego powstanie wpisuje się w etap intensywnej ekspansji – tylko w ubiegłym miesiącu sieć otworzyła aż pięć nowych lokali. Teraz czas na Białystok, największe miasto Polski północno-wschodniej, które łączy dynamiczny rozwój z silnym poczuciem lokalnej tożsamości.
„Cieszymy się bardzo, że Popeyes dołącza do grona najemców Alfa Centrum, a mieszkańcy Białegostoku będą mogli korzystać z unikalnej oferty sieci – tym bardziej, że jest to pierwszy lokal w mieście. Ostatnie miesiące w Alfa Centrum to czas licznych otwarć, nowości i poszerzania oferty o znane i lubiane marki – teraz w strefie food court„– komentuje Alicja Kasprzyk – Siemienkiewicz, Marketing Manager Alfa Centrum.
Dokładna data inauguracji restauracji w Białymstoku oraz szczegóły dotyczące eventu otwarcia zostaną ogłoszone wkrótce. Wiadomo już, że nowy lokal stworzy w mieście dziesiątki miejsc pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznym zespole. Popeyes nadal prowadzi rekrutację na różne stanowiska.
„Debiut w Białymstoku to dla nas ważny krok, wchodzimy do nowego województwa i kolejnego dużego miasta, które ma ogromny potencjał. Podlasie jest regionem z charakterem, a Białystok to jego pulsujące serce – różnorodne i otwarte na nowe smaki. Cieszymy się, że to właśnie tu, otwieramy nasz kolejny lokal” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeye w Polsce.
Ponad 50 lat na rynku
Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie, dostosowując swoje koncepty do różnych potrzeb klientów – od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, po nowoczesne Drive Thru. Marka od startu w naszym kraju, w 2023 roku, zdążyła już zdobyć rzesze fanów, a każde otwarcie przyciąga długie kolejki.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która w grudniu 2024 roku świętowała otwarcie swojej 100 restauracji, właśnie w Polsce. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii.
Obecnie firma zatrudnia ponad 2,2 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter