Kaufland: w kolejnych miastach zakupy online z dostawą do domu
Mieszkańcy kolejnych dziesięciu miast – Opola, Rybnika, Legnicy, Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Płocka, Włocławka, Elblągu, Wejherowa i Kalisza – mogą zaopatrzyć się za pośrednictwem Internetu w ulubione produkty sieci, które zostaną dostarczone pod wskazany adres.
Mieszkańcy kolejnych dziesięciu miejscowości zyskają szybki i wygodny dostęp do produktów sieci, które zostaną dostarczone pod same drzwi domu. Łącznie usługą objętych jest już czterdzieści sześć miast.
– W sieci Kaufland nieustannie pracujemy nad tym, aby maksymalnie ułatwić klientom codzienne zakupy. Poza cyfrowymi rozwiązaniami, które wprowadzamy w naszych sklepach stacjonarnych, koncentrujemy się na rozwoju usługi zakupów online z dostawą do domu. Zamówienie możemy złożyć z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, oszczędzając czas, którego często nam brakuje. Zainteresowanie tą formą zakupów ciągle rośnie, dlatego postanowiliśmy zaoferować ją mieszkańcom kolejnych dziesięciu miejscowości – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Klienci mają do wyboru ponad 6500 produktów dostępnych w ofercie sieci Kaufland. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Usługa dostawy realizowana jest w wybranym przez klienta przedziale czasowym, od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach 9-23. Standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł.
1350 sklepów w Europie
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 232 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter