Grupa Kappahl rozszerza działalność – marki Newbie i Kappahl dostępne na Zalando

Kappahl kontynuuje ekspansję, udostępniając wybrane produkty ze swojego portfolio na platformie e-commerce Zalando. Celem tej współpracy jest dotarcie do nowych odbiorców i zaprezentowanie im marek Kappahl oraz Newbie. Obecnie produkty Grupy Kappahl dostępne są już na ośmiu rynkach europejskich Zalando, w tym również w Polsce.
„Zalando to największa i najbardziej prestiżowa platforma modowa online w Europie, obsługująca ponad 50 milionów klientów i oferująca tysiące renomowanych marek. Współpraca z Zalando to dla nas wyjątkowa okazja do rozszerzenia obecności w e-commerce i dotarcia do nowych klientów – także tych, którzy wcześniej nie mieli okazji zetknąć się z markami Kappahl czy Newbie.
Dzięki temu partnerstwu możemy jeszcze skuteczniej budować zasięg i wzmacniać rozpoznawalność naszych marek” – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.
Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia 2024 roku klienci w Polsce, Szwecji, Finlandii i Danii zyskali możliwość zakupu wybranych produktów marek Newbie i Kappahl na Zalando. Pod koniec marca 2025 roku do tej grupy dołączyły kolejne kraje: Niemcy, Belgia, Holandia i Austria. W ofercie dostępne są kolekcje dziecięce i damskie marki Newbie oraz kolekcje męskie, damskie, XLNT i Minories marki Kappahl.
„Zaliczyliśmy świetny start współpracy i dotarliśmy do wielu nowych klientów na rynkach, na których jesteśmy obecni na platformie Zalando. Z dużym entuzjazmem obserwujemy nasze wyniki sprzedaży” – podkreśla Therese Larsson, odpowiedzialna za sprzedaż zewnętrzną w Grupie Kappahl.
Zalando to wiodący paneuropejski ekosystem e-commerce w obszarze mody i stylu życia, oferujący inspirujące zakupy i szeroki wybór wysokiej jakości marek dla ponad 50 milionów aktywnych klientów na 25 rynkach.
„Wprowadzenie marek należących do Grupy Kappahl, z ich silnym dziedzictwem, zwiększa atrakcyjność naszej platformy i wzmacnia relacje z klientami. To partnerstwo podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnianie dostępu do starannie wyselekcjonowanego asortymentu wysokiej jakości.
Dodatkowo, marka Newbie stanowi ciekawe uzupełnienie oferty dziecięco-rodzinnej Zalando i odpowiada na potrzeby współczesnych rodzin – wspierając rozwój naszej oferty w tym obszarze” – mówi Fabio Baum, General Manager Nordics & Benelux w Zalando.
Z blisko 360. sklepami
Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Grupa Kappahl jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej. Posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.
Newbie w ramach Grupy Kappahl
Newbie, marka odzieżowa dla dzieci i kobiet należąca do Grupy Kappahl, od 2010 roku tworzy ponadczasowe i zrównoważone kolekcje, starannie dopasowane do najmłodszych członków rodziny i przyszłych pokoleń.
Zaprojektowana z myślą o trwałości i jakości materiałów, wyróżnia się nostalgicznymi wzorami oraz przyjaznym podejściem do środowiska. Newbie pozostaje wierna swoim wartościom, oferując produkty, które łączą piękno, komfort i odpowiedzialność.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter